2007年3月31日

我的HKIFF 07 (Day 3)

當你發覺你既人生原來早有人幫你安排, 完全唔可以有自己話事. 你話幾悲哀.

原來自己既人生係人地本小說既情節, 最慘仲要落係有自毁傾向既小說作家手上. 會唔會係更加悲哀.

未睇Stranger than Fiction前, 真係以為係套喜戲. Will Ferrell 近年開始揀戲拍, 再唔可以出現例如ELF呢類鬧劇. 點知原來呢套係套非常非常黑色既悲劇. Will Ferrell一個普通人, 一直唔知自己只係小說筆下既人物, 每日只活係小說家旁白下. 直到有日旁白透露佢會死. 先發現原來自己既命運一直操縱響他人手下. 甚至希望嘗試阻止. 結果最終都係忠於小說結局賠上生命.

套戲初頭由喜劇作引子, 交代主角同旁白. 尾段變得好沉重. 對自己命運既無奈確係寫得好好. 導演之前拍Finding Neverland已見有創意. 呢套更利用CG製造好多有趣效果. 其中有段巴士上既對話戲, 利用巴士拖卡轉彎時變更既角度, 變得影機有動作一樣, 令畫面有動態, 非常聰明.

無人生大哲理, 只有生命小意義. Stranger than Fiction會係令你對自己命運有所反思.

Stranger Than Fiction 離奇過小說

2 則留言:

匿名 說...

我都喜歡在電車那一幕很dynamic,
我期待會有更多的,但好像只有一次變位。

我自己一般喜歡這套電影,
其實人生本就是不能自控,我很討厭當中的結局,與及最後的那些教人享受人生的哲理。
破壞了。

匿名 說...

我也覺得很好看呀

那個idea很好