2007年3月20日

加人工

今日承蒙老細召見, 終獲通知會加人工. 作為新入職都有得加, 都算係咁.

當然我係有D激動, 因為今次係過去三年以黎首次被加人工. 雖然話係經濟好左, 但之前份工要加人工真係難過登天. 部門主管同你溝通唔到甚至唔鍾意你. 無論你幾做得野, 咪話加人工升職, 有無得發揮都成問題.

幾辛苦終於擺脫左個困局, 黎到新崗位, 我都好珍惜呢份工. 同特首一樣: 我會做好呢份工!

5 則留言:

匿名 說...

恭喜你捱出個未來呀

Arthur 說...

我都弓起你, 終於有返D成績同回報比自己!!^_^ 唔知我今年又會點呢~~~

mysimplelife 說...

乖仔, 當你大個出黎做野時就會明白架勒.

小瑟, 多謝. 我相信響咁既環境, 大家都可以得到合理既回報!

匿名 說...

要請食飯啊

mysimplelife 說...

哦~