2007年3月6日

我愛斷背衫

呢套曾經響舊年同志電影節放映既"我愛斷背衫", 係我所認識, 同志影展負責人Ray Yeung第一長片. 舊年因為時間唔許何, 再者個電影節淪為基佬睇肉專家既項目, 想齋睇戲既就真係幾趕客. 所以放棄左. 結果一拖就到近日先搵到隻DVD欣賞.

講真比佢之前其中一套短片"Yellow Fever" 黃色微熱, 水準有D下降. 或者將長片同短片比較係唔公平. 但係短片比長片更難拍, 短短30分鐘就要講晒成個故仔, 無長片90分鐘可以有更多時間鋪排. 但亦都係咁, "黃色微熱"可以拍活潑有趣可觀性高. 但反而"我愛斷背衫"就係太多時間, 有D支節確係可以刪去.

故仔真係老掉牙, 男扮女裝溝直男(咦? 候生唔係拍過咩?). 西餐妹愛餐飲餐食餐餐清, 有靚鬼仔送上門都唔識珍惜. 結果溝直男點知遇上姊妹, 靚鬼仔以牙還牙直逼The Devil Wears Prada!. 基佬也是人, 大家既人生都有踎底噴飯既場面. 只要愛一個, 上一課. 呢個就係人生.

4 則留言:

匿名 說...

我在去年的香港國際電影節看過這齣戲,當時的譯名是《斷袖男》

幾好笑,但不算很好看。

mysimplelife 說...

你今年電影節有乜野心水?

匿名 說...

都是一些大路片子,例如吳清源、明明、超時空泡泡女

還選了愛在基吧的日子

mysimplelife 說...

今年碓係有好多大路既片, 雖然無左堅盧冶, 反而執番Nanni Moretti. 好彩.