2007年3月2日

我的眼被挑了

上文提要:

眼挑針!!!

搽左幾日藥膏, 呢個瘡就越黎越大, 變得差左. 結果要轉介到專科醫生, 由醫生動個小手術, 將粒大孖瘡割左去.

當醫生護士都幫我打麻醉針, 我真係以為會無感覺. 點知原來仲係會有感覺, 感覺到醫生一下拮落黎, 跟住清理癑, 再將部份皮膚剪左. 佢一邊做, 我就痛到入心.

完成後, 結果...




獨眼龍!! 一日咁多啦!

4 則留言:

Arthur 說...

嘩...你攪到咁大單要動小手術呀......我之前都生日要攪d小手術, 我都同你一樣, 發覺d麻醉真係冇咩料到, 感覺依然係度!!!~_~

mysimplelife 說...

因為太大粒, 又痛又唔舒服出街又俾人眼望望. 所以就算手術費千七銀都無問題呀.
今日已經消腫左少少. 希望下星期會完全好番.

匿名 說...

好d未呀

祝早日康復~~

mysimplelife 說...

今日去街無帶藥膏, 搞到隻眼紅紅地, 唯有即刻番屋企"將藥膏搽".
多謝爸爸關心.