2007年3月17日

世界只有一個啟德機場

我仲好懷念啟德機場!
記得以前每次去九龍城我都好驚頭頂突然有架飛機飛過, 震耳欲聾既聲成日都令我懷疑大家究竟點可以響呢個環境住呢? 就算以前屋企都可以睇到飛機升降, 但噪音都無咁響.
後黎長大, 有機會搭飛機. 可惜第一次搭飛機並唔係由啟德機場出發. 直至第二次番大陸九天遊先至第一次可以由啟德機場出發. 但當時新機場已經開始起.
其實之前都去過啟德機場無數次包括送機同接機. 不過都只係好表面咁響禁區外. 仲記得三樓既餐廳同四樓觀景臺! 直至第一次入到禁區內, 先發現禁區係好細. 候機大堂亦都好窄. 好難想像一個咁細既機場可以用到九十年代後期.
跟住最後一次出入啟德機場係1996年到加拿大. 仲記得係早機, 好早就搭機場巴士到機場check-in. 入禁區後我盡量響禁區內四圍行, 因為我知道當搬到新機場後, 呢個咁有特色既市內機場就會消失.
我記得...
百好酒樓
有地庫既麥當勞
天橋底既世運公園
當機場搬走, 百好酒樓執左, 世運公園少左人經過. 大家再唔去或去少左九龍城.
九龍城雖然靜晒, 但亦都無晒生氣.

以下呢段片係五/六十年代既啟德機場內貌. 除左可以懷念下啟德機場之外, 仲可以留意到九龍一帶仲係好少大廈.

沒有留言: