2007年3月19日

大鄉里出城: 荷里活道買拖鞋

有人講過, 周一至六中環係屬於香港, 星期日中環係屬於菲律賓.

為左搵幅畫, 唯有冒住唔帶passport就出國既險, 出征中環!
翠華原來有美極推廣, 有美極咸牛肉三文治, 有美極生炒牛肉飯...我除左能發生"yuk"一聲之外真係無野好講.

原來荷里活道雖然係旅遊景點之一. 但原來星期日, 絕大部份既舖頭都係休息, 絕對失望. 仲話振興旅遊業, 休晒息點振興呢?
始終嚤囉街先至係正道, 新野舊野真野假野乜都有齊. 但就缺左我地要搵既野.
反而行過一間雜貨舖, B話反正屋企我對拖鞋爛左, 不如買番對. 結果買左對拖鞋. 畫就無, 拖鞋就有對.
中途遇上靚鬼仔一名問路大喊蕩失路唔識番酒店, 自稱俾其他人點過荷里活道來回幾次都搵唔到間酒店. 先生, 你間酒店響蘭桂坊喎, 點會響荷李活道呢? 唯有指點迷津. 結果係對牛彈琴死都唔信直行荷里活道到藝粹會左轉就係蘭桂坊. 結果繼續佢既蕩失路之旅向山上行. 希望佢今晚返到酒店.
回程經過H&M, 舖頭外過百人排隊. 成條皇后大道中突然湧現好多香港人面孔. 人人為左幾百蚊貨式既名牌輪米咁等入舖. 反而Esprit馬莎就水靜河飛.
B問: 點解要排隊? 我答: Well, you know, this is Hong Kong!
香港確係乜都排一餐.

2 則留言:

Arthur 說...

回程經過H&M, 舖頭外過百人排隊.<----都唔明點解要攪到排隊咁誇張!!!! 好彩我女友唔LIKE呢隻野, 如果唔係我分分鐘都可能要排埋一份!!!XDDDD

mysimplelife 說...

香港人執輸行頭既心態, 其實係做就左好多商機. 真係唔該晒~ 哈哈!