2007年3月22日

舊相機



圖中大家睇到架相機都用左四年, 近呢一年發現影出黎既開始有問題. 好似係時候升級換一部新.
呢部機同之前幾部相機曾經陪我去過好多個國家, 拍過好多相. 每一張相都係個回憶. 由以前菲林相機, 到後來短命既APS相機, 跟住SONY第一部30萬像數碼相機. 都陪我度過唔同既歲月.
今日響電腦上睇番以前既相, 原來我都走過咁遠, 咁多路...

10 則留言:

匿名 說...

咁你最後最左邊隻機?

mysimplelife 說...

決定買Ricoh R6, 因為有7倍變焦. 啱我響公司"裝"人. 哈!
不過, 部機仲未出, 唯有等~

匿名 說...

我用緊果部12倍optical zoom喎

mysimplelife 說...

你架DSLR黎架?

匿名 說...

唔係

我部份canon s3 is

mysimplelife 說...

嘩! 你呢部唔係DSLR咁係乜野?
今日睇中Panasonic Tz3, 機仔細細都有10倍光學變焦. 但係無人面對焦兼且好貴, 成三千七蚊. 或者RICOH平機先岩我.

numb 說...

牆上隻猫係唔係你劃ga :)

mysimplelife 說...

呵呵~ 我當然無咁好手勢. 我唔識畫畫架.

匿名 說...

我部當然唔係dslr啦

係大部左少少

但係影野都幾夠駛

同埋都唔係貴

mysimplelife 說...

上網search過你部野, 都ok喎. 但太大部, 對我呢D日日拎相機出街既好大負擔...