2007年3月12日

英女皇

從小就接受英式教肓, 不過真係好少話教我去認識英女皇, 頂多係歷史堂會巡禮講下英國君主制又或者每年英女皇生日我地都可以放日假. 其他?我真係唔知有幾多. 甚至乎後黎先至知英女皇其實只係個象徵. 佢前面係仲有個叫"首相大臣"主持國家事務.

97前, 山高皇后遠, 英女皇對我地香港小市民黎講已經係好遠. 97後更加好似唔關我地事. 記得好幾年前, 有日出到倫敦, 突然心血來潮行左去白金漢宮. 因為每次響英國, 都係未去過所謂倫敦tour. 當然大笨鐘摩天輪格林威治倫敦塔橋等名勝係有去過, 唯獨是"白金漢宮"就真係未去過. 去完, 就好似劉嘉玲響阿飛正傳入面一句對白: 都係不外如是. 可能係英女皇或皇室成員因為一張協訂就離我地越遠. 如果俾我97年前去, 或者我會:WOW!

"The Queen", 一部電視台既製作, 巧妙運用電視台有既資源, 將真實既新聞片加插響電影中. Stephen Frears響呢部近乎電視規模既製作中不慍不火將一段白事毫不形重咁去交代. 活現左皇室成員跟普通百性唔同既價值觀. 再大膽去批判英國既君主制度. 唔難想像話英女皇係唔會睇呢套戲. 係太過真實, 定或唔想睇到俾人醜化? 真係只有佢先知道.

2 則留言:

Arthur 說...

英女皇......我只係唔明, 點解英國好似冇皇帝咁既呢~~~哈哈~~~

mysimplelife 說...

之前係有, 英女皇都係被迫登基.