2007年3月25日

我的HKIFF 07 (Day 1)

經過無飛到有飛到無飛, 由心煩到鬧幾日到鬧到口臭. 電影節終於開始!

Charles放棄事業, 家庭搬到貧民區隱居. 甘心做個平凡人只為左寫作. 聽落去有D傻, 但至少能夠實現自己理想係件好事. 情形就似流氓醫生. 結果為周圍既人做事, 卻換黎唔同既待遇. 可惜始終好人早死, 身邊就只有人和事有待解決.

首次自編自導自演, 有板有眼. 睇完部戲令我諗起多年前鉅作: 一生何求. 老人同小朋友一段同呢套男角同女孩子一段相映成趣.

Le pressentiment 我自求我道

2 則留言:

Frankiewoo2001 說...

其實嚮度諗,係咪佢地唔為意而家已經係電腦世代呢?有好多問題都係出左嚮電腦訂飛度,好似我呢D咁多年都係親身交表既就一D事都冇。佢地係咪要諗諗點我解決呢個問題呢?

重有,下次唔好再搞埋D乜鬼泡菜rain過黎勒!

mysimplelife 說...

睇左十幾年, 我都係兩三年改用網上訂飛. 但係之前係cityline負責, 從未見過有咁混亂. 今年一轉就出事. 我諗下年都係用番郵購好.