2007年3月7日

慢慢老去, 又美麗又冷靜

阿仔有日同我講, 話我皮膚好左又後生左.


講真近年我都覺得自己皮膚係好左. 記得後生時滿面暗瘡酒米黑頭, 都幾得人驚. 後黎細妹教我學識所謂"深層清潔", 即係除左真係皮膚表面清潔外, 身體內清潔都好重要. 結果飲食習慣轉左, 每日一枝綠茶. 表面野我就唔會做太多, 乜野H2O, SKII都只係為一時之靚同呃女人錢, 男人老狗都只需要買D好普通既Body Shop產品都己經好夠, 甚至萬寧賣十零廿蚊既沐浴露都有唔錯既效果.


或者因為後生個狀況咁差, 仲記得廿幾歲時, 好多人話我個樣似四十歲. 老到不得了! 我無嬲, 只係諗: 下, 唔知到我四十歲時會係點樣? 會唔會有個六十歲樣呢? 結果, 今日, 人地都話我個樣似三四十歲. 簡直係時光倒流. 之前識得位老板, 現年五十到尾, 但有個三四十歲既樣同身材. 唔係有身份證作證, 我真係以為佢講笑. 究竟係我護膚有道令年齡停止定抑或某D男人到某D年齡就會停止衰老呢? 護膚真係可以抗老咩? 又唔見黄夏蕙.....


阿仔話我後生係有原因. 請估下呢位灰色外套幾多歲...





估中無獎!







答案: 33歲 重後生過我, 但就..

沒有留言: