2007年3月24日

大家樂文化

話說尋晚到公司附近一間"利華超級三文治店"買兩份三文治, 見餐牌只有套餐. 就響我猶豫不決之際, 有位阿姐走出黎話: 散賣都有架, 當然Combo抵D啦. 跟住呢位阿姐不斷重復話: Combo抵D啦, 個Combo有野欽, 好抵! 佢不停強調: 好抵好抵! 講真, 我真係唔想要杯咖啡拎住周圍走. 我亦強調唔想要杯咖啡. 但佢仍然強調:Combo 好抵! 心諗: 幾時利華變成咁? 利華一直堅持質素保證, 一份三文治三四十蚊都有保證. 從無話抵唔抵. 呀! 記得係由被大家樂集團收購後, 由盛至衰...

身為香港人都知"大家樂"有幾好食. 平價中式快餐香港就只有"大家樂", "美心", "大快活". 美心就算做快餐或高級餐廳都做得唔錯. "大快活"係一個超難食超汚糟既icon, 不值一提. 只有"大家樂"一直以平取勝. 結果多年以黎, "大家樂"開始併購一D高級食府. 例如早年收購左"意粉屋", 即時發現"意粉屋"質素直線下降. 跟住"利華超級三文治店", 未被收購前, 每星期我都會去一次"利華超級三文治店"食早餐. 被收購後, 早餐組合變左樣, 大家樂化! 只差未有糯米雞同菠蘿油. 跟住我都無再去"利華超級三文治店"食早餐. 近日知"大家樂"入股稻香酒樓. 心諗: 又會係一個品牌既終結. 屋苑商場入面有間稻香酒樓, 一直以又經濟又靚做賣點. 試過搭枱, 有兩位聲稱領取綜援既女仕, 一邊大談綜援生活, 一邊叫左半枱點心, 誇張得可怕. 令到同檯, 我呢D叫得幾碟點心既中下階層有D心寒. 原來我地D稅有部份係去左稻香. 講番正題, 要係大家樂再入主呢家酒樓, 或者酒樓既阿姐都可能同我地話: 呢個combo好抵架!

4 則留言:

匿名 說...

原來係咁!

咁以後返工食乜好...

mysimplelife 說...

好在香港仲有茶餐廳呢樣野. 香港人仲有得揀.

Arthur 說...

利華係咪即係 Oliver's Super Sandwiches??? 估唔到原來又比大家樂收購埋........~_~

上次無意間發覺原來"元氣壽司"原來都係比美心收購左, 唔怪之得依家小左咁多人去排隊啦!! 個個去哂板前!!!~_~

mysimplelife 說...

係呀, 仲已經好幾年. 都係牛奶公司時代做得最好.

呵呵, 唔怪得之少左人排元氣. 個個去晒板前就算之前板前話食物中毒, 香港人都唔識死繼續去, 好野!