2007年3月16日

我的HKIFF: 食屎啦! 電影節.(無飛的日子 1)

相信今年係咁多屆以黎最混亂既一屆電影節. 記得前兩年開始經Cityline網上訂票, 因為系统負荷唔到結果系统曾經冧左幾日. 但都好彩至少最後人人都訂到飛收到飛.
點知今年改由HKTicketing 負責就更加亂. 有訂左雙重飛, 有扣多左錢, 有訂岩左但出錯飛. 最杰就係因為系统故障好多人連確認電郵都收唔到. 有關方面賴其實電郵係有寄出, 只不過大家既Spam filter隔開左. 對唔住喎, 我每日都有check個spam folder, 都係從未收過果封電郵.
結果追左兩次, 隔左兩日先收到. 果時已經係訂票後七日. 跟住我地就只有等待收飛. 當一日一日咁過去, 郵購既收齊飛, 門市亦都已經開買甚至已經買晒. 我地一班網上訂票只有繼續等.
因為有關方面講過, 網上訂既飛會響三月八日後寄出. 結果, 今日三月十六日, 身邊仲有好多朋友, 網上有其他網友都仲未收到飛. 問題係: 電影節係下星期二開始. 有朋友暫時只收到星期二既飛, 其餘日子既場次就仲未收到飛. 甚至有人星期二係第一場都仲未收到飛.
我曾經打電話/電郵同主辦公司聯絡. 結果, 留言信箱滿左兩日都留唔到言. 電郵隔左三日後先有回覆(如下):

Pls expect tickets by post take 6-7 working days from Mar 8, Pls DO contactby email or by hotline if no tickets arrived 3 days prior to screening date
HKIFF

咁即係今日係限期啦?
真係唔明白, 一邊吹噓今年賣飛破紀錄, 點解唔增加人手去處理訂票呢? 唔通真係得一個人去處理果幾萬飛咩?
講真今年佢地既安排同處理手法非常之差劣. 睇左十幾年電影節, 今年俾我感覺好差好失望. 戲多左日子長左唔係大晒, 連普通賣一張飛都搞到天怒人怨. 下年仲會有人参與咩?
所以我希望大家, 如果到今日仲未收到戲飛, 除左可以打 2102 7388 鬧爆佢之外, 佢地仲有個電話係 29703300 可以打去查詢.
如果你巳經因為呢件事嬲到眼火爆, 除左消委會外, 仲可以致電各大報章報料投訴.
蘋果日報報料熱線: 2929 0000
東方日報爆料熱線: 3600 3600
星島日報報料熱線: 2798 2319

1 則留言:

匿名 說...

明報 2595 3111