2007年4月1日

我的HKIFF 07 (Day 4)

一套係我一套係B既選擇. 點知兩套都乃野.
一條屍引發小鎮風雲, 係人性墮落還是無風起浪呢? 縱有大明星及靚風景, 都掩蓋唔到套戲內容空洞對白乏味既殘局.
另一套係B既選擇. 我唔揀既原因係: 我唔好韓片. 而且早聞呢套野麻麻. 結果B仍然上當. 靚仔被炒後為錢甘心去做鴨仔. 點知搭上前老細. 條橋老土都無緊要, 但不停拖拖拉拉成兩個鐘. 又膚淺又悶藝. 比同類型既"美少年之戀"更虛. 完場後, 在場眾基佬拍爛手掌. 講真我無拍, 仲俾左個反眼. 究竟拍掌係俾面在場既導演演員, 還是真係感動到佢地呢? 後者的話, 中韓劇毒太深勒...

JINDABYNE 一切從浮屍開姑
No Regret 愛在基吧的日子

沒有留言: