2007年4月3日

Panasonic TZ3 入手誌

之前講過想買部新相機去取代舊果部Canon A40. 響二揀一之下終於決定入Panasonic TZ3. "蜂摘"有驚喜價! 仲平過"老伯", 兼且有一大堆贈品跟機. 平時相機除左出國影下風景之外, 有時出街我都影下snap shot. 當然睇演唱會時買二百蚊飛又想影到歌星相, 一部有遠攝既相機一定係理想既選擇.呢部TZ3有10倍變焦, 就肯定fit晒我要求, 七百萬像數又唔會太低. 當然防手震功能最岩我呢D"柏金遜"人...


再重申, 我真係唔識影相. 我好渼慕人地識影相兼影D相好靚. 我亦相要影靚相, 有架似樣D既相機會係好重要.

以下係我測試相機影底既, 影得唔好唔好笑啊~
以下係測試變焦:

(1) 28mm 響我個位望出去
(2) 10倍變焦望到對岸油塘(3) 40倍變焦(像數下降到得200萬, 開左防手震) 可以見到油塘地鐵站標誌

基本上部機揸上手手感幾好, 無我呢D大手人用咭片機時既姐手姐腳. 變焦時亦無Ricoh R6響得咁誇張. 操作方面亦好簡單, 無須要太多setting. 場景亦有好多選擇, 只係我仲未慣用場景, 好多時一較錯就又要影過. 除左變焦強勁, 防手震都係對我黎好有幫助.


整體呢部Panasonic TZ3確係一部好全面功能好強勁既相機. 有人話: 點解無面孔對焦. "老百"店員話: 面孔係俾果D連自動對焦都唔識, 一野就影既人用架.


好彩我仲識自動對焦.

4 則留言:

Arthur 說...

弓起哂 AW兄買到心頭好, 部機出黎既效果都幾好呀, 仲可以睇到地鐵果 LOGO都真係幾勁架勒~~~~^_^

想當年, 我都用過 A40架, 不過賣左真係N咁多年前架勒, 難得你可以用到今時今日, 好勁~~~

mysimplelife 說...

我用野通常可以keep到好耐, 記得幾年前仲興MD機. 部MD機俾我撞到凹晒仲可以用多兩年.

匿名 說...

有部好d既機

學下影相啦

mysimplelife 說...

呵呵~ 咁就要你地D大哥教下我勒. 嘻嘻.