2007年4月17日

Samsung DVD-R145 入手誌

屋企部"部部膠"錄影機用左兩年, 近日一開機就只識load "hello", 襟其他都無反應. 相信係壞左. (呵呵~ 好在買左架相機之後先壞.) 因為保養期已過, 要整分分鐘可以買部所以決定索性買部新.因為我好少要錄野, 得B要錄劇, 戲同David Letterman. 而且即錄即睇. HDD又好似無乜需要. 當然既然部電視有HDMI, 我都希望部DVD機可以有呢個輸出. 我知就算普通一隻DVD碟谷上1080i都未必太有幫助, 但我估至少有少少改善卦.

原本想買Philips DVDR3400/9, 點知臨尾發現Philips有HDMI但無得上1080i, 結果臨門改買Samsung DVD-R145. 一樣可以錄 Dual Layer DVD, 一樣有Time Slip, 一樣可以兼谷+/-碟. 最重要係有HDMI輸出加可提升至720p/1080i. 而且價錢同Philips果部一樣, 所以決定入Samsung. 但發現有一環睇漏左....

買左返到屋企即刻自裝, 有auto set up都算幾方便. set好後一開始就試up-scale到1080i... 結果畫質谷爆. 播陳奕迅Get a Life演唱會DVD, 效果比用"部部膠"+色差出仲要差. 或者我唔識校所以先至搞成咁. 所以決定試Tuner, 咦? 乜咁既? 電視接受麻麻喎, "部部膠"果然至今都被譽為機皇, 連Tuner都靚過人. 亦難怪嘗試網上search Samsung DVD錄影機既評語少之又少, 因為我估大家可能知道個Tuner麻麻, 所以避之則吉. 只有我呢個傻佬上當. 好在千零蚊唔係大數目, 未致揼心... 不過有左HDMI, 部電視既PIP功能終於啟動, 第二時唔駛不停轉台.

沒有留言: