2007年4月5日

兩傻遊福爾摩沙

一篇遲左四個月既遊記.

對上一次去台灣好似係2004年. 果次B公幹, 我呢位"跟得官人"就跟左去台北四日三夜. 當然佢公幹, 我都係幫佢執頭執尾, 影相拍video都要做埋. 甚少出去玩.


兩年後, 聖誕前B問我想去邊? 我話: 越遠越好. 可惜團費嚇親人. 泰國五天團都要六千幾蚊? 日本都去到啦! Sorry喎, 日本無八千唔好諗. 正當限制越黎越多, 結果都係去台灣.

今次參加所謂"Yo Tour", 其實只不過係機票加酒店套餐加半日市內遊. 原本我地選定搭長榮客機加住三星級酒店. 但點知臨出發前幾日旅行社打黎話酒店滿左, 如果要如期出發我地要加錢升級住五星級酒店及改坐中華航空. 首先, 酒店我覺得ok. 但華航....... 上次我已經死忍長榮果D吵耳機上音樂. 今次諗住長榮始終好過華航卦. 點知都係坐番華航! 雖知華航機長質素己改善好多, 但未登機, 都係有D心掛掛. 結果上到機, 無期望果然無期望. 個早餐難食到哩... 好彩一陣間就到台北.

到達台北先知道我地呢個所謂"團"只有兩家人合共八人咁大把. 響旅遊車上, 台灣既導遊不停講政治. 再加上B漏口風話自己響台灣住過幾年兼識中文. 導遊就轉用B呢位老外做話題. 悶到訓著. 當日第一個行程: 九份. 九份之前我已經去過. 確係一個好有風味既山村. B就第一次去, 去到就已經鍾意左果個地方. 九份附近風景確係好靚. B仲瘋狂購物兼掃街邊野食. 食到唔停得口!

跟住第二個行程係去買茶葉, 唉! 呢D擺明搵你笨. 結果成團人hea左10分鐘乜都無買就走. 跟住就一齊去晚飯. 一餐好求其既飯, 響平安夜.

台灣無乜慶祝聖誕節, 就算商場都無乜装飾. 只有酒店有少少聖誕氣氛. 我地住果間所謂五星級酒店就真係差少少... 上次住"三德"得四星級都好過呢一間. 或者因為係日資關係卦.

第二日, 就正式做過自由人, 兼且當好漢上101! 因為唔係假期, 101大樓一D都唔多人. 好快就上到觀光層. 可以睇晒台北市全景, 都幾值得去架. 至於101大樓個商場, 同本地IFC無乜分別. 反而地庫個foodcourt大得可怕亦經濟得可怕, 三百幾蚊台幣(大約八十蚊港紙)兩個人就可以食得飽飽! 當晚我地又完全忘記係平日工作日, 西門町未必有太多野睇同食. 結果九點鐘去到, 舖頭閂門食店打洋. 結果走左去TGI Friday.

第三日, 下晝就到誠品書店. 因為誠品響101大樓附近信義區開左間旗艦店. 我可以話史上行得最舒服既書店. 入面有五層, 由書到CD到服飾到電器乜都有得賣之外, 仲大到有D O 咀! 行一日都未必行完. 跟住我地就入左淡水. 淡水我係有個故仔講: 話說至六年前, 同B約好一齊去台灣. 結果臨出發, 佢就番左夏威夷養病. 我就一個人上路. 有日去到淡水, 坐響Starbucks, 突然諗起佢. 所以就打長途俾佢. From Taipei with Love.... 所以今次我就帶住佢去番果間Starbucks, 回味番果件事. 淡水呢個小漁村都係同九份一樣有種好令人relax既感覺. 當晚出街食飯, 去到某商場只見成個商場都無乜人既, 我都覺得奇怪. 直至B媽打電話俾B問我地感唔感受地震先知個零鐘前地震. 可惜, 我地一D感覺都無. 但響電視新聞就見災情幾嚴重.

第四日臨返香港時因為B食錯野唔舒服, 所以無乜去邊. 唯有準時到機場. 到達機場, 華航話因地震震斷電鑬所以電腦當機要人手辦理check-in. 但我問會準時嗎? 登機證同大電視話俾我聽: 準時. 咁就準時入閘啦! 去到閘口, 咦? 點解起飛時間遲成個半鐘既? 一問地勤先知因為電腦當機所以班機要延遲. 最重要係班機仲響半空未飛到台灣. 唉! 又俾人呃左. 結果幾百人等了又等. 華航雖送上汽水同花生. 今回真係食住花生睇好戲. 因為架機一降落就落客落貨就跟住再上客上貨再起飛. 有無時間做檢查架? 唯有硬住頭皮上機. 今回搭係我至愛A330機, 雖然飛機餐難食, 但至少呢款俾到我安全感. 一陣間就番到香港.
台北四日三夜, 都可以好開心.

5 則留言:

匿名 說...

我也在剛過的聖誕節去過台灣。

101那個food court大得很過份,好像走不完似的。

我也很喜歡信義誠品,可是我去的時候很晚,只有書店在營業。101那間Page One也很好

Arthur 說...

我一次都未去過TAIWAN, 有機會都去玩一次!!^_^

mysimplelife 說...

係啊! 台灣確係個幾好短遊既好地方.
去食去玩去掃書/碟!

Arthur 說...

AW兄, 你第二日, 就係去左101同西門丁二個地方炸??? 101咁多野睇可以玩一日咩????
THX~~~

mysimplelife 說...

其實果日朝早去左101, 上完觀光塔後去左Page One hea左一陣, 因為間Page One太巨型. 跟住落Food Court食個晏. 跟住去左附近既國父紀念館行下. 因為B有個訓晏覺習慣, 無論去邊, 就算返緊工, 都堅持閂埋房門訓個晏覺. 所以行完後都五點幾就返酒店俾佢take個nap. 夜晚訓醒先出西門町.
當然你地D後生仔就一定可以玩落去~ 我地D老野先要咁麻煩.