2007年4月30日

Mr.Bean's Holiday

而家先講呢套戲會唔會真係太過out呢?

講真第一套Bean電影真係唔多得, 笑料唔夠又舊, 完全同套戲名"The Ultimate Disaster Movie"相輝映! 認真災難. 但有趣既係當年既編劇Richard Curties後黎拍成列為近年經典既英片"Love Actually".導演Mel Smith亦都拍左我都幾鍾意既"High Heels and Low Lifes".

隔左十年, 戇豆又黎勒! 今次拍伙Steve Bendelack, 佢之前已拍過Little Britian及"The League of Gentlemen's "電視及電影版. 心諗一定今次有得玩! 結果有驚喜. 唔知係餓左豆式gag太耐定定自己好耐無笑. 就算舊笑料都照收貨, 不且笑料, 有幾場甚至有替佢擔心既感覺. 片中除左佢係主角佢既video cam亦都係一伴好重要既道具貫穿成部戲, 甚至帶起高潮, 絕對意想不到.

另一方面, 套戲都好大力鞭撻康城影展同所謂悶藝電影. 果套Payback Time我地或者見到好濃烈既王家衛影子, 香港戲迷相信都大叫過癮!

今次呢部豆戲挾住公路電影形式去打入合家歡, 絕對係一次mix and match既示範.


P.S. 各位如果你身高高過五呎, 勿買AMC又一城3院H4, H5, H6呢三個位. 我好肯定, 呢三個位肯定係世界上最窄既位. 因為當你放低張椅, 就發現根本你係無位放腳, 張椅已經極之貼前面果排既椅背. 今日我地真係坐唔落, 結果走去調位, 但不停俾人趕, 我同職員解釋, 但職員只識叫我地坐番原位. 唉! 坐到都唔駛調位啦! 根本坐唔落, 佢地又無解決方法. 好彩套戲唔滿, 又走左第二個位去睇埋半套戲. 以前AMC仲係美資時都唔會咁差, 一俾百記管理後, 一切都以錢為先, 觀眾? 理得你死啦!

沒有留言: