2007年5月1日

全部人見到鬼!

以下內容或會令人情緒不安, 敬請留意.


尋晚離開公司已經係凌晨十二點, 跳上的士已經好眼訓. 番到屋企剝左衫連涼都唔冲就已經跳上床大覺訓. 跟住就發左一個極之奇怪既夢...
我夢見自已因為巴士車禍而喪生. 變成一隻遊魂野鬼. 再回到朋友家人同事身邊. 奇就奇在, 佢地都知我係一隻鬼, 但仍然唔介意同我一齊去街食飯. 甚至介紹我俾新朋友認識, 當然果位新朋友完全唔知我其實係一隻鬼.
響夢中我同屋企人傾計, 佢地叫我不如快D去投胎啦. 但我話因為投胎要填好多表格架,(事實上我都聽聞過係真有其事架!) 所以我暫時唔想, 而且而家又可以見到家人朋友, 投胎後未必可以見到架.
呢個時候, 訓響隔離既B一個批踭整醒左我. 將我響夢中帶番現實.
其實, 我唔係渲染迷信. 雖然我都係好相信鬼神淪迴.
不過我係想講: 珍惜你同你家人朋友既時間及機會. "愛得太遲"並無說教, 而係活生生既現實.

1 則留言:

Arthur 說...

我比你第一句嚇親, 所以真係冇睇內文!!!哈哈~~~~