2007年5月6日

梅小玲群選 - 我的十部電影 (選自己)

較早前, 梅小玲舉行"我的十部電影"群選, 反應唔錯. 各位有興趣既話依然可以到以下地址參加:



既然作為發起人, 我都應該做個榜樣寫個"十大", 就算係無獎品. 不過正確黎講應該叫"十部呢世都會記住既電影"!


1) 92黑玫瑰對黑玫瑰 92 Legendary La Rose Noire
一部言之有物既瘋狂喜劇. 將多種不同文化由卡啦ok粵語長片到外國既經典電影場口好精密咁放埋一齊但又有紋有路.


2) 阿飛正傳 Days of Being Wild
相信係港片史上好難再有呢個組合去拍一部有深度off beat既劇情片. 呢套唔單止睇人, 更加係對一個年代既致敬. 一個無尾既結局帶出投資者對藝術既恐懼亦為部戲既結局帶黎無限思想空間



3) 半斤八両 The Private Eyes
絕對係70年代香港喜劇既經典. 最神奇直到呢一刻, 片中既笑料隔左30幾年後依然好笑, 比近代既"家有喜事"更經典.


4) 親愛日記 Caro Diario
Nanni Moretti話俾我知, 原來一部電影唔需要有起承轉合. 只要有心, 一個無野睇既長鏡頭都會係好好睇.


5) 真人Show The Truman Show
Jim Carrey 想話俾人聽:我都可以做嚴肅演員架! 呢套係示範作. 一個悲劇人物放響一套輕喜劇內, 無濫情, 只有真眼淚.



6) 此時此刻 The Hours
一部戲除左好睇外甚至可以令你既抑鬱症復發, 真係非佢莫屬!



7) 愛之伴侶 Longtime Companion
呢套係我既"同啟片" (同志片啟蒙), 雖則之前已有如"情難禁", "Another Country"等既同志片, 但都唔夠呢部咁真實同震撼.



8) 初度艷陽天 My Father's Glory
9) 告別艷陽天 My Mother's Castle
如果呢個list要排名, 相信呢兩套會係第一位. 一部天真到無朋友既法國片, 故事簡單, 對父母既描寫肯定係近代代表作.



10) 重慶森林 Chungking Express
王家衛唯一輕輕鬆鬆100分鐘既好玩之作. 唔沉重, 純影象同故事帶我地周遊尖沙咀同中環.

1 則留言:

匿名 說...

我也很喜歡真人show

尤其喜歡那個意念