2007年5月19日

忙忙忙

呢個禮拜真係終極破紀錄! 連續幾晚晚晚十二點幾先走得甩! 之前分工都無試過所謂放暑假浪潮既衝擊. 點知原來呢個暑假浪潮仲慘過之前幫英國喪諗點用冬令夏令時間去排節目.
日日十三四個鐘工作, 除左番工, 真係乜都無興趣/時間去做. 飛的番到屋企已經成個人散晒. 連想同B傾下計都懶郁. 甚至試過涼都無冲就碌上床大覺訓.
以前做仔讀書就恨放暑假, 因為暑假永遠係最美好. 而家, 我就想暑假快D完! 等我地過番D正常既生活.

P.S. 如果見幾日我都無寫blog覆留言? 或者我正在工作昏迷中.

2 則留言:

匿名 說...

陰功...

Arthur 說...

嘩.....真係忙到連沖涼都唔想, 我諗我都想像到果種辛苦法呢!!!!