2007年5月11日

唔該俾份中大咸報...

終於今晚有幸睇番幾份中大校報具爭議性既文章. 其中一兩分訪問我覺得其實都唔錯. 只不過另一分有關"叫雞"同果篇意見調查就真係過晒火位, 比東週便利既咸版更淫更賤. 同以前細個睇既咸書根本無分別.
當然如果佢地(肯)有反思對自己所做一切負責任, 我地係樂於接受. 人誰無過呢? 但諗唔到竟然有人大言不慚, 揚言自己無錯堅拒道歉, 更直指他人扭曲事實, 阻止正常討論言論自由云云.
我既回應係: 無家教! 真係生舊叉燒好過生佢.
我響果篇文章完全睇唔到有何討論價值甚至意識, 甚至可以淪為自瀆文章, 供受到性抑壓既編委會各人用作打飛機之用. 性係可以講, 只不過講性之時都要專重他人. 未必人人都想每個月都睇到一D性變態既文章響校報出現. 更唔好講言論新聞自由. 根本就連大纜都扯唔埋. 既然呢班人咁好"性", 何不立刻退學立刻到各大咸書咸報效力, 一齊提高各分咸書咸報既質素, 從而帶出性既討論.
而家公眾就只知道呢班人不擇手段去達到自己性高潮, 第二時邊有其他僱主想請呢班人呢? 真係唔怕佢地一邊番工一邊大嗌性解放.
今日睇新聞報導, 佢地召開記招平反事件. 可惜當有其他學生作出反對意見時卻被果班"性人"打斷, 更向果位同學大叫: 唔該呢位同學合作D.
從此就睇得呢班垃圾編委會大學生心胸係如此窄. 校方拒佢地於門外, 佢地就遷怒其他持反方既同學. 就連做人既態度都無, 接受其他意見既量度都無, 點可以俾份校報俾佢地胡作妄為.
強烈支持校方對呢班垃圾作處分!
當我地為下一代著想去做野, 點知下一代正不停走向自我滅亡. 悲哀.

3 則留言:

Arthur 說...

唔係講笑, 我都真係好想睇呢份野究竟係寫D咩, 連 AW兄你都講到扯哂火又飛機又剩, 真係越講越好奇!!!!^_^

匿名 說...

牆頭草DJ李慧玲在am730撐學生, 又說不明白為何中大校長不出來發言. 好心啦! 呢位劉遵義校長哂名專心致力social籌款, 習慣唔睇中文報紙, 放假就番大陸陪女友, 得鬼閒理凡塵俗世!(我有親戚係中大公關部工作, 略知一二)

無論事情發展如何, 我相信中大同班學生報主編都會係輸家.

mysimplelife 說...

小瑟, 我就唔方便響度出條link, 容乜易又會俾人告發放不雅物品. 你可以上google search, 因為我都係網上睇.

Agnes, 其實我唔介意校報有情色版, 只要維持到有果幾篇訪問既水準. 相信係有可觀性.
可惜, 今回佢地呢班人做晒輸家. 要令其他人對佢地未來方針支持, 相信係無機會.