2007年5月4日

現在電視

自從舊年搬屋時决定離棄"基佬", 重投"現在"既懷抱. 除左有時個機頂盒真係幾神化外, 頻道組合都幾滿意. 二百幾蚊有五十條頻道睇. 不過頻道套餐係買一送一. 所以部份頻道都就快到期無得睇.
因為我曾經受到惡意騷擾所以曾強烈要求"PCCW"唔想收到任何推銷既電話. 所以每次打上去CS要求技術支援或查單. 佢地都乘機去我推銷產品, 今晚打上去求救, 結果搞掂完後一樣sell野...
不過, 既然要續約, 就睇下有乜優惠.
話俾多幾十蚊就可以有番咁多個台喎. 之但係點解最底消費係$288? 同埋點解要俾幾十蚊呢? 而且有D台我真係想cut! 例如"美亞電視劇台"同"CHannel V Int'l"過去一年, 呢兩個台都未曾試過stay tune超過一分鐘.(因為呢兩個係送既台) 佢地話可以cut. 結果佢地幫我砌到個組合都係二百幾蚊, 但仲差幾十蚊先到個最底消費. 但係想睇既台又已經加晒. 新台例如FX, Foxcrime又同其他台既內容有重疊. 位哥仔問不如加體育組合啦, 之但係埋單要成四百大圓! 嘩! 佢話不如TVB payvision啦! 有特價喎. 都好! 錄"志雲飯局"俾阿媽睇. 結果... 埋單三百幾.. 貴到喊.
現時"現在"已取代"基佬"成為收費電視既一哥, 收費亦都開始偏離左以往有平有貴有得揀既宗旨. 亦令人反思其實呢個會唔會又做成壟斷既情況出現呢?
臨尾位CS哥哥整左句: 多謝呀, 陳生.
"喂! 我姓王架! " 臨收線前我口吟吟...

4 則留言:

匿名 說...

看了機佬超過十年,一度曾想轉去現在,但每次想到那24小時新聞是「二號台」時,就放棄轉台了

mysimplelife 說...

其實亞視新聞又唔係太差, 至少操守比三色台好, 拼搏亦比三色台佳. 不過近年太"紅", 有時新聞會好"避重就輕".
不過前排"現在"話因為同亞視既合約今年就滿, "現在"想自己launch個新聞台.
原本都會幾好, 點知前兩日收到newsletter話"現在"個財經台終於可以響大陸落地. 咁即係第二時新聞又要怕呢樣就果樣. 可惜.
新聞, 始終"基佬"最好睇.(暫時)

aulina 說...

沒有忠誠度的客人在此!

不看新聞不看體育不看日韓劇,淨係一個BBC Entertainment已經心滿意足。HBO Max Pack反而睇到我好鬼冇癮... 次次睇到冇嘢好睇就掛住畸寶以前同細路台分租日夜嘅電影二... 唉...

mysimplelife 說...

自從BBC Entertainment無播Eastenders之後就開始少睇. 只係有時睇下部幾低能既"My Hero". 不過呢期追緊Judge John Deed. 又幾好睇喎. STAR World就追緊Heroes, 但miss左幾集, 有D lost.

呵呵~ 我做呢行所以係好明白呢D觀眾痛苦. 一套戲放響幾個台車輪播一來浪費電力, 二來又浪費時間. 寧願佢開番個台播60's-80's既舊片. TCM同MGM都係唔夠.

以前電影二台真係太正. 我都錄底左唔少經典!