2007年5月25日

鬥氣

近日最好睇最好笑既新聞一定係台北政府決定將凱達格蘭大道加註為"反貪腐大道". 呢條大道就正正響總统府前, 好一大巴掌啊!
之前, 民進薰不停用正名而"去蔣化". 就連"中正紀念堂"改名為"台灣民主紀念館", 係完全好荒謬既事. 歷史從來係一個國家甚至人民重要既財產. 而家係將歷史選擇性刪除, 咁對呢一代或甚至下一代有好處嗎? 對上一代或經歷過既人黎講係一種侮辱. 正如香港政府好唔正常咁拿拿臨拆左天星碼頭一樣, 雖然為左未來發展確可能有需要犧牲, 但好不幸既無保存文物反而當垃圾咁掉左就真係好反感. 今回國民黨雖玩鬥氣, 但用上一次好聰明既做法, 既市民接受同支持, 又唔會影響市民既生活. 好過台灣政府改到民怨沸騰.

講起天星, 其實我覺得既然政府願意重置皇后碼頭, 我都唔介意碼頭消失一陣, 總好過唔拆變成公路邊既涼亭. 而家所謂集體回憶極之濫情, 根本係假保育真搞對抗. 真正集體回憶係長埋心中, 而唔係攬住唔放. 以往尖沙咀火車站统一碼頭卜公碼頭大角咀碼頭甚至佐敦道碼頭連個鐘樓被拆時, 班反對既人又去左邊呢? 唔好話俾我聽"我都未出世!" 佐敦道碼頭卜公碼頭被拆時都只係十多年前. 或者因為我地呢一代殖民地教育出黎既都係乖乖聽話, 回歸後一代對於自己身份都搞唔清, 響一塌糊塗之下易受人控制, 重現67暴動時既情景.
我唔係話以後都要聽政府話, 只係希望大家可以用另一角度去睇同一件事, 再加上獨立思考, 必定可以好好做人.

又講起鬥氣, 最近我都睇到一件鬥氣事. 就似兩個小朋友玩泥沙, 兩個都唔抵幫: 一個衰麻煩長氣人緣差, 一個就過分堅持己見兼悔氣. 一句"以後最好連小說都唔好寫"悔氣說話可以搞出連番大戰. 悔氣說話從來都唔make sense. 但有幫助咩? 一個人網上犯左罪被拉就走出一句呢隻悔氣說話, 要係犯左另一種罪行被拉, 你會講"以後最好連人都唔好做"嗎? 或者你會, 橫掂你都成日嗌自殺.

要鬥氣? 你咪繼續囉.

沒有留言: