2007年4月18日

喊唔停: 我愛你!

講真真係無一首歌既music video可以令我喊到唔識收聲. 唯獨一隻...
S.H.E. 既我愛你!
真係喊到收唔到聲! 就算MV入面個故仔有幾政治不正確, 但係畫面絕對配合到隻歌.

我愛你 - SHE
從你眼睛看著自己 最幸福的倒影
握在手心的默契 是明天的指引
無論是遠近 什麼世紀 在天堂擁抱 或荒野流離
我愛你我敢去 未知的任何命運
我愛你我願意 准你來跋扈地決定 世界邊境
偶爾我真的不懂你 又有誰真懂自己
往往兩個人多親密 是透過傷害來證明
像焦慮不安 我就任性 怕洩漏你怕 所以你生氣
我愛你讓我聽 你的疲憊和恐懼
我愛你我想親 你倔強到極限的心
我撐起所有愛 圍成風雨的禁地
擋狂風豪雨 想讓你喘口氣
被劃破的信心 需要時間痊癒
夢想纏著懷疑 未來看不清
就緊緊的擁抱 去傳遞能量和勇氣 我愛你
我愛你我想去 未知的任何命運
我愛你讓我聽 你的疲憊和恐懼
我愛你我想親 你倔強到極限的心
哪裡都一起去 一起仰望星星
一起走出森林 一起品嘗回憶
一起誤會妒忌 一起雨過天晴
一起更懂自己 一起找到意義
我愛你 我不要沒有你 我不能沒有你 絕不能沒有你
六分鐘版:

濃縮版:

1 則留言:

Arthur 說...

就係你一句喊唔停, 我即時就想睇下勒!!