2007年6月8日

志雲飯局 懶同你熟

裝左TVB Pay Vision之後, 都係主打新聞台, TVBS同經典台. 音樂台同生活台都會有時望望, 但因為呢兩個台太山寨廠製作, 一般節目真係幾難吸引到我. 不過佢地個"志雲飯局"貴為皇牌節目, 我都想睇睇. 上星期播出林夕一集, 講真林夕所講既之前週刊訪問都講過, 無乜新意. 反而係主持陳公公明言唔識林夕, 但一再響過程中扮懶熟, 尤其當佢地講起張國榮come out既勇氣, 陳公公突然問林夕如果換轉係你, 你會唔會有咁既勇氣去come out呢? 當時林夕定一定先答, 明顯被殺過措手不及. 我自己心諗: 大佬, 你呢位公公擺明俾個位詵林夕自動波入位come out. 難怪網上有口痕友代林夕答: 如果你係我咪係囉.
節目完結播出下集預告係李司祺. 陳公公一句: 究竟你既婚姻出現左乜野問題? 天啊!!! 陳公公似乎忘記左自己真正身份係堂堂總經理, 二人之下千人之上. 心諗一個老板斷斷唔會響大庭廣眾之下問下屬: 究竟你既婚姻出現左乜野問題? 一來呢D係人家私事, 公司無權干涉尤其當事人正幫公司賺大錢. 二來呢句問題極之侮辱, 就似假設左你/妳就係犯左一D問題先有婚姻問題. 陳公公根本就唔應該主持一個咁既節目, 如果佢只係一個小小藝員/記者, 用呢類八婆心態去做就無問題, 完全配合港人八卦心態. 但作為一位總經理去半強迫咁披露下屬私生活, 係咪恰當? 當大家鬧緊狗仔隊侵犯藝人私隱, 其實仲有隻狗公強姦緊旗下藝人既生活. 呢個係咪都要遣責呢.

7 則留言:

匿名 說...

很同意你的講法, 其實陳公公自己都係, 但我冇裝tvb, 唔知林夕點答, 我反而想像緊林夕問, 陳公公答會係點, haha XD

匿名 說...

這個節目,我只在飛機上看過一次,覺得問那個答那個都好很假,看了五分鐘就沒看了…

匿名 說...

原來陳公自己都係架?嘩!真係唔知喎。

冇裝冇睇過呀。咁貴,有錢買多幾張碟冇咁嬲。

又其實,衰啲講,今時今日,孿孿直直又有乜咁大大了... 婚姻好唔好又唔係一個人嘅錯,做乜要拎出嚟當新聞。

所以我取向正確,唔睇。XD

aulina 說...

忘了謝謝你的warehouse消息,今午趁中飯時段外出散心時買了!但結果還只選中了三張:凡風、太極第一張,還有蔡國權,希望聲可以吧。

mysimplelife 說...

路人甲: 林夕答話未必有既勇氣, 因為會影響到身邊既人, 所以要多加考慮. 至於陳公公答既話, 以佢死要面語不驚人誓不休, 一定會答左等如無答, 好廢.

aulina: 其實佢主持呢個節目好錯, 尤其出於身份上. 可惜以佢咁high profile既人, 睇唔到個問題. 下集? 我諗我會skip. 上集因為幫同事錄先去睇.
唔駛客氣~ 最緊要搵到你想要.

匿名 說...

建議你睇今期忽週王賢誌臨別秋波批評陳公公既專訪.插得好準兼非常應.
最欣賞尋日查八婆問佢有冇講到呢d野,佢話佢係有講到,不過係以觀眾角度去批評,冇咩問題.
最後係查八婆問佢性取向,佢一句:”唔駛再講啦,你地都睇到啦.”
好過陳公公係孿扮唔係啦.

mysimplelife 說...

有睇果篇王賢誌訪問, 明顯都係谷谷埋埋一鋪過爆出黎. 橫掂他朝都未必想見, 何必留一線.
Well done!