2007年6月5日

給離世前自己的信

都怪自己之前咒人死, 報應到啊!!!
又番黎勒! 可能只係小小一件事, 結果困擾左成晚. 甚至想過三十四樓飛落街.
我同佢距離越黎越遠, 越黎越難溝通. 佢想留家搵工, 我話無問題. 我咪陪你, 就算無左半個星期日.點知搞左唔夠10分佢又話想落去會所游水, 游完水又番屋企大覺訓. 結果佢有個充實既星期日, 咁我呢? 悶到自己諗埋一面. 一個星期做左五十幾個鐘野都希望可以周日出街行下又好, 睇場戲都好. 結果連續幾個星期日都係咁浪費左, 唔嬲就假. 話佢又俾佢鬧, 谷谷埋埋自己又黐線.
報應到!
好辛苦呀!!
相信都未必有人幫到我, 甚至連自己都唔得.

3 則留言:

匿名 說...

唔開心搵我傾下啦

mysimplelife 說...

唔知點傾, 又想收埋自已, 寧願返工收理自己.
真係越黎越發覺自己好離群.

匿名 說...

收得十日八日,離完一排就會好少少架喇,想收就收,無謂自已咁辛苦...