2007年6月10日

我係邊個邊個, 我都聽Mika

商台既Mika廣告真係狂谷左一段時間, 但Grace Kelly始終入唔到我耳. 衰D黎講真頭有少少碍耳.

近月聽BBC, 佢地就狂谷另一首single" Love Today". 呢首反而甚得我心. 呢位假音人有晒energy, 聽得人好興奮. (但令我諗起林子祥某隻舊歌!) 搞到我心郁郁都買隻黎聽, 確實有少少驚喜. 入面既歌多數都屬於輕快輕鬆, 令人脚印印. 呢類感覺只有上次SCISSOR SISTERS - TA DAH俾到我. 今次全碟最鍾意除左"Love Today"外就係"Happy Ending". 確有少少感動位.
從來都唔鍾意Graham Norton Show , 仲慘過睇志雲飯局. 但Mika出現加上佢既精彩現場演出, 確係真心正!

沒有留言: