2007年6月29日

Love is not all around


真係唔知發生乜野事, 最近身邊多左好多離離合合. 有朋友同佢男友分手, 演變成男友由上網求諒到變成翻轉豬肚. 我一直唔敢加把咀, 一來未見過佢男友就算朋友多番約我地見面, 結果都係緣慳一面. 二來始終他人家事, 加把咀盞越講越錯.
到近日我又得知身邊有一對最近又離左婚. 想當年佢地既婚禮幾轟動, 廣受傳媒追訪上晒報紙電視頭條. 一直被推舉為模範. 點知都係童話幻滅, 離婚收場.
突然間身邊咁多離離合合, 連我呢個局外人都有D措手不及. 係愛情已死定你人變得太快呢?

3 則留言:

匿名 說...

有是緣起緣盡就係咁攰

aulina 說...

謬論:後現代主義作祟,不再崇尚大社會預設的美滿關係,人人自我中心所致。

匿名 說...

我最初認識的"佢"跟你一路所知的一樣。
但之後發覺人往往是講同做係唔一樣。
(佢d文章的確寫得很君子)
當中有很多事,大家都有錯,
我唔想再提。
遇事,我方法是拎出黎講;"佢"係收埋收埋。
其實大家本來係可以work out o既,
不過"佢"靜靜地選擇了「突然死亡制」。
佢爆煲時對我就係你所謂o既"反轉豬肚"。
你喜歡聽"佢"o既版本係你自由;
但請唔好公開屈我"唱佢,單打佢"。
因為我仲愛佢,
所以我屈自己去「求諒」,
其實有好多"佢"o既野我仲保留住冇講。
何能到有朝一日,比你地迫到走頭無路,
我會。
有樣野,你講得o岩,
兩個人o既野,外人係好難明o既。
放心,呢到同730我都唔會再黎。
我唔係你地諗咁幼稚,
只係心太死。
睇完Delete啦。