2007年6月24日

生活炒雜碎 (第一回)

B問我點解成日我地去既地方通常都係得佢一個係外國人, 究竟香港D外國人去晒邊? 一條睇落好易答但又好深既問題. 易答係一般居港外國人都係出入中環灣仔淺水灣赤柱一帶, 要過海真係甚難. 記得以前識得有位居港外國人(仲要係本地出世添!), 原來佢己經好耐無過海去九龍行, 只係出國時被迫要過海到機場. 可惜我同B甚少出入果D地方, 尤其B搬離中區後跟我到北角甚至而家入到新界住. 更加少去. 出入場所離不開翠華美心太興花園吉野家, 確係幾難遇上有外國人幫襯. IKEA HMV GOD Page One City Super或者會好D. 我又咁諗, 其實人在異鄉, 始終見番同國人會係對思鄉有D幫助呢? 記得當年初到利物浦J帶我去當地唐人街一行, 可惜當時利物浦唐人街相當蕭滌, 十室九空, 得幾間店舖酒家同一間華人經營超級市場營業. 街上都好少華人, 相對倫敦果條唐人街繁盛有好大對比. 自始無再行去果頭. 後來兩年後我自己又行去唐人街, 一樣無變, 一D親切感都無, 思鄉或者有少少如想知星島明週壹仔頭條係乜呢? 但其他就好難對思鄉呢家野有幫助. 我明白B既感受, 但係夾硬去思鄉治療只會令自己更思鄉. 適當地補遺, 如咬住Donut睇late show with david letterman或者等佢放自己假約佢班外籍朋友去街食飯. 或會令佢開心下.

#####################################

去IKEA最怕失禮, 尤其本地市區兩間IKEA, 多人行到唔恨. 點知今日我就真係好失禮.
話說同B行到安樂椅部份, B話張椅一望就知唔舒服, 我叫佢坐上去試試. 佢點都唔肯, 結果我一屁股坐落去時, 張椅突然向前翻, 我就連張椅墊跌落地下, 雙脚向上成個V字咁. 最慘當時好鬼多人響前面, 個個O哂咀. 好辛苦B先拉番我起身, 真係走都走唔切. 唔知幾時youtube又會有段片叫"宜家傻佬試椅".
#####################################

環球復黑王又有新碟出, 今回入左呢四隻:
關正傑仲爭虛竹傳奇同大地恩情就儲齊寶記一套! 可惜康藝成音未有重出84/85兩隻碟, 否則可以儲成關正傑全集. 鄺美雲最好聽既就係呢隻"留住春天", 開始大紅亦有呢隻碟開始. 至於Auntie Yip呢..雖則有齊黑白時代既歌, 但係都忍唔住買隻復黑(刻)黎儲.

4 則留言:

匿名 說...

我兩年前去利物浦

唐人街也是沒甚麼人

mysimplelife 說...

但好奇怪, 每逢過時過節, 又有好多華人湧出黎慶祝. 慶祝完, 成條唐人街又會無晒人.

匿名 說...

hi,

有時放假
lunch time 屋企附近商場都有一些外國人架
可能因為附近多學校啦

我遲d可能會搬入屯門
我地嘅距離會拉遠好多呢!!!!

codebar

mysimplelife 說...

爸爸~ 由新界以東搬到新界以西? 好遠喎!