2007年6月13日

我從盧巧音聽見王菲 - Process

一直追隨盧巧音既音樂, 佢係本地樂壇所缺少既女歌手. 有歌路型像都係有別其他流行歌星. 只不過上次果張概念碟失敗左, 唱片公司又無再續約, 經理人又將佢投放拍戲. 結果一時間樂壇變到乏味, 但亦同一時間有呢一類實力派既女歌手湧現填滿. 但始終無盧巧音咁實在.

一過兩年, 較早前一首"走慢點"完全脫離佢以往既形象, 接近首張EP"不需要...完美得可怕"那種raw既感覺. 但始終國語歌, 電台好少播. 第二首派上台"愛到不能", 第一次聽以為係王菲既歌, CY kong既曲係保證, 但自從經雷生一役之後, 雖則為佢帶上頂尖擴大左樂迷層, 但盧巧音係咪需要呢種K歌呢? 首歌唔差, 仲易上口添.

將新碟拎上手, 金碧輝煌. 俗係俗左少少. 但設計果位係.... ~ 收貨!

全碟歌曲由"空白"既娃娃看天下, "圍牆"既年少不知仇之味. 成年隔莫既"默音", 更年期怨鬥既"愛到不能, 老有老伴既"千歲"及"沉默不是金". 其中"沉"歌係王菲既畫外音嗎? 定係失散既兄弟姊妹嗎? 真係... 原來"走慢點"放到最後才叫一個人生既終點, 想捉緊餘下光陰, 唯有"走慢點".

今次"Process"確係比上張'天演論"易明同易接受. 只係少左佢之前果種堅持及K歌. 有辣有唔辣. 又或者我地都太餓王菲, 將盧巧音錯配自動對號入座. 從盧巧音聽到王菲, 我真係思覺了.

5 則留言:

aulina 說...

好明顯我唔聽王菲,所以真係唔覺。不過整體幾舒服,$69抵。

匿名 說...

其實圍牆同愛到不能好明顯用左王菲既一d唱法...

just passing by to say hi ^^

VacheL 說...

不過我好鍾意佢張天演論,呢張就未買。

mysimplelife 說...

hello~ 得閒過黎睇下勒~

匿名 說...

可惜有幾次有幸睇盧小姐唱live, 感覺只有"恐怖"兩字可形容.

個人最愛盧小姐既歌依然係"自戀影院".