2007年6月17日

62

其實, 應該由星期五晚開始講起.

又或者應該係由星期一開始講起...

原來自己咁多年我一直記錯B既生日日子, 我絕對唔係一個好情人. 無可能年年都記錯卦! 就係咁邪, 六月記錯五月, 結果俾佢嬲爆. 舊年還好, 記得好清楚, 所以無記錯兼無俾人嬲爆. 點知今年自己既記性再差, 十六記錯左十五. 結果訂完枱十五號食飯, B好心提醒: 我生日係十六號. 噢! 又記錯. 好在佢無嬲.

今次我地去假日酒店食自助餐, 點解佢果度呢? 因為B有次隨海軍到港係住響果度, 所以為佢帶來好多回憶. 所以今次係為左"集體回憶". 自己甚少去酒店食自助餐, B果隻"小胃口"更加蝕大本! 不過之前我都同同事去過假日酒店食自助餐, 我都覺得唔錯. 不過今次見食物種類少左, 但依然好味. B依舊少食多滋味. 無法, 生日大晒. 或者下次我地應該去番九龍酒店, 始終佢地仲係我心中No.1!

尋日朝早陪B上港大拎完野後, 我地就碌下灣仔諗住食完晏就去睇個旅遊展. 生日既當然大晒, 結果走去幸福樓飲茶. 心諗食晏時間無乜可能有枱, 點知多枱可以任揀, 成個茶市都水靜河飛. 我又唔覺野食差, 價錢都好平, 只係污糟少少, 個茶盅一放上枱就有個黑印印上枱布. 兩個人百一蚊平過去稻香.

自從上次個投資博覽揾笨到極點, 今次去呢D展覧真係小心左, 更何況今次要收入場費! 不過, 今次呢個旅遊展都唔錯, 至少俾到我地(尤其B)呢D話去旅行但唔知去邊好既人一個唔錯既idea. B成日話想去埃及, 結果果度一位黎自埃及開羅既旅行社負責人同我地傾左一陣, 就更加令B更想去埃及. 之前因為佢既工作狀況唔明朗, 所以我地個trip押後. 但我知道, 當佢搞掂個working visa同份新工, 相信我地真係可以出去休息下.
講番個展覧, 其實都唔差. 部分攤位都有用心佈置過, 甚至有當地人仕著晒當地服飾去推介佢地國家. 經過新假期個攤位, 我地一時發癲, 同盈盈樂樂兩隻熊貓一齊影封面. 嘩! 好喪呀!! 但因為張相太喪, 都係唔好登出黎, 廢事令你作嘔!
希望下年我會仲記得六月十六日係B既生日.

2 則留言:

匿名 說...

記錯lover 生日確係大件事.
我仲試過記錯我老公既生日,佢幾唔高興. 因為...個生日日子係我以前鍾意既男仔.多麼的樣衰喔.

Arthur 說...

我自己都好怕記錯呢d野, 所以依家咩都打哂入 GOOGLE既日歷, 等佢來提我啦!!!!