2007年10月2日

龍咁威

請唔好誤會我唔係講緊鄭中基主演既"龍咁威2003", 就算鄭先生呢套曾經被我譽為2003年最好睇既港片, 其顛覆同荒謬之處絕對雅俗共賞.

呢套1981年既製作, 講吳耀漢同羅志強都係響大陸偷渡來港, 誤打誤撞之下做左同佢一模一樣既國際動作明星既替身. 可惜經理人為錢, 想呢位替身替已過世既明星死多次.

故事似曾相識, 想影射既亦呼之欲出. (又或者佢地只係投射左某一位既未來.) 不過除左睇得出梁普智並唔係一個好既(喜劇)導演, 同樣現今既國際級導演, 吳宇森既早期喜劇反而睇到佢就算掌握早期港(台)產癲狂喜劇, 亦可以拍得好流暢. 響呢套龍咁威只睇到一個個場面而唔係一套完整既戲. 不過, 響呢套電影入面吳耀漢分飾既"香耿"就描寫得好好. 一個非常天真無邪既偷渡客, 對前路充滿希望, 完全無受香港染汚. 其中幾埸佢幻想既樣辦戲, 係當時港片少見對岩岩開放既中共有咁正面既描寫. 並唔似八九十年代港片對大陸人既恐欋. 尤其結尾尖沙咀太空館出殯一場, 香耿並無乘機抽水, 反而强調唔適合同明星既家人生活. 完全係講出對大陸人唔想被資本主義染汚, 都係大陸好.

我搵呢套戲都搵左好多年, 到頭來因為本地發行公司失敗, 至今仍然只可以有VCD版本. 至於DVD版本, 分分鐘我地等到有普選都未必出到.

5 則留言:

Agnes Tse 說...

之前鉅星出過"小狐仙", 現已絕跡, 我好想搵到! (仲有"伊人再見"...)希望Fortune Star出番啦!

匿名 說...

小狐仙 得利 都出過VCD,闊西隨時仲有貨

相反 伊人再見 就比 鉅星 同 得利 遺忘o左
照計 樂貿起碼會有 VCD ...

Agnes Tse 說...

闊西即係???

Agnes Tse 說...

sorry, 是widesight. 但我係旺角果間widesight搵唔到.

mysimplelife 說...

嘗試去正仔(正影音)睇下.