2007年10月13日

千嬅新唱

上次千嬅隻老黎新碟, 好壞参半後, 就傳出千嬅要求轉label既消息. 就響呢個時候, 隻老黎碟就出第二版, 與此同時舊東家亦出版另一隻碟打對台. 作為商業因素, 通常都會出一D新曲加精選黎打對台. 但今次金牌竟然係出一隻新碟.

呢隻"千嬅新唱金牌金曲"全部重唱金牌過往既流行作品. 記得金牌之前已出過另一隻翻唱既醇音樂精選. 起初我仲以為呢隻只係demo精選, 拎出歌詞一睇, 有兩首音樂竟然響日本錄製, 更搵日本音樂人編曲製作.
不過細聽, 呢隻碟既歌曲肯定一樣出自果隻"醇音樂精選"既遺駭. 亦可能其他金牌歌手同樣亦有錄其他歌曲. 未來日子, 可能都有方力申側田梁漢文吳雨霏等等既"新唱"大碟.
聽完成隻碟15隻歌, 我有D暈, 甚至耳鳴. 究竟作為呢隻碟既三位監製: 李漢文, Jan Lee(好彩係Jan唔係Jim!)同埋側田. 有無諗過呢D歌係用黎出街? 定抑或你自己交俾雷Sir既功課呢?
翻唱人地既歌係難, 但只要有掌握都可以有感染力. 記得兩年前鄭秀文曾經有隻災難性既翻唱碟. 聽完後我只吐出兩個字: 仆街! 完全係一隻要黎自瀆既唱片! 之但係今次, 唱者無心, 監者無耳. 透氣噴咪懶音乜都齊. 監製混音竟然唔察覺. 唱又毫無情感, 冷冷淡淡, 一個字講晒: Hea! 不過, 總括佢翻唱女仔歌係好過翻唱男仔歌(501除外). 你聽"為何他會離開你", "藍鞋子", "愛是最大權利"及"派對動物"都係易掌握, 還可以一聽. 反而男仔歌"傷追人", "命硬"及"好心好報"吃力到不得了."羅曼蒂克"又被日本人編到老牛上樹, 訓得著.
今次呢隻雖未致於災難性製作, 但至少係隻無心無力既示範作.

3 則留言:

aulina 說...

原來係編過哂曲咁大件樹??咁「認真」都攪成咁,果然係一個謎。

Agnes Tse 說...

我一向唔鍾意米妮音楊. (fans即管鬧我啦...)有人鍾意佢大笑姑婆, 我就唔多欣賞呢種硬擠出黎既幽默. 成日話心口有個勇字, 我就話有個hea字...十分接近時下年青人奉行既"hea-lism". 佢既認真係唔敢苟同.

匿名 說...

佢唔係成日講心口有個勇字
係成日俾人翻播段說話啫

每個人都可以有自己喜惡
不過only Hea係Hea唔到呢個位
好多事唔開心一笑置之都係一種智慧黎