2007年10月7日

飯堂

讀書時候無要求, 飯堂又幾好或難食都唔識分. 到大個仔出黎做野, 乜原來飯堂有時都幾難頂.
讀完書出黎只做過三份工, 不過只有其中兩份有提供飯堂呢樣野.
第一份係本地某報, 當時響舊報社, 飯堂設於天台. 面積唔大, 由一對年老夫婦主理, 據聞佢地已經做左好多年. 每日既餸菜係無得揀, 每日每枱例牌三餸一湯白飯任装. 通常我地一個部門會佔據一張檯, 到時到候肥伯就會送上餸菜. 好唔好食就真係一時時, 但佢地既番茄煎蛋又真係味道好好送飯一流. 跟住報社搬到新址, 肥伯繼續經營飯堂. 但係飯堂就細左一半有多, 而且公司擴張左好多, 又雜誌又網站又電視台, 咁細個飯堂根本應付唔到咁多同事. 兼且肥伯年老又打苦頭, 飯餸開始縮水又求其又唔乾淨. 結果公司搵左另一個承辦商響二樓停車場間左一間好巨型既飯堂, 兼且對外開放. 當然員工有折扣. 要俾錢黎食飯當然有要求, 雖然餸菜普通, 但花款就好多. 又鐵板餐又打邊爐. 仲間多間VIP房可以俾多少少食十二人套餐. 但心諗我地幾何有時間可以坐低慢慢打邊爐. 通常都係買外賣番去一路食一路做.
直至我離開呢間報社之後, 原來又換左另一承辦商: 大家學....
第二份工亦有飯堂, 係因為公司位遠郊區, 到最近既酒樓都要揸八分鐘車出去. 快餐呢更加要揸十幾分鐘車出城先有. 所以呢間飯堂真係救左呢幾十人既生命. 之但係又係衰唔乾淨, 入職九個月後因為食左個唔乾淨既午飯, 搞到要入醫院做手術. 自始我寧願搭順風車都要出城食晏直至公司搬番出市區為止. 搬到出市區後, 公司再無開設飯堂.
但最經典係記得後生時某年暑假到某大中資書店做暑期工, 有幸可以擁有長工既同等待遇:到飯堂食飯. 記得要買一份飯券, 通常有廿幾張. 每日會預告第二日會有乜野食, 咁你就響飯票上寫上你想食乜, 將飯券撕一半放入箱, 自己就keep個存根. 第二日就用個存根拎你既餸菜. 記得餸菜都係好北方兼住家, 最好味應該係炸菜蒸牛肉餅, 味道岩岩好. 除左白飯之外, 仲會有大量饅頭供應, 非常有內地色彩. 算做一個幾有趣既體驗.

伸延閱讀:
瓊天奇菜逐道數-牢騷絮語
瓊天奇菜 - 飯格
擎天美食- 一個好人?
瓊天奇菜—難吃的日子 - 加百列傳

4 則留言:

aulina 說...

我要求唔高架,乾淨得架喇。有d老闆成日怨冇人幫襯,整得好點會丫。

mysimplelife 說...

無錯, 請怕唔乾淨. 而家成日俾同事話我奄尖, 但有邊個知個手術後遺症仲影響緊我!(5年了!) 所以食野時真係好小心.

Unknown 說...

我公司好多canteen都係大家學集團……有d真係難食……總陀果間反而唔係

好彩而家有d係美西集團,好食好多

mysimplelife 說...

講起美西, 響屋苑個討論區同D街坊吹水時大家都提到近呢一年美西開始超難食. 無論早午晚都好難死. 反而大家學甚至難食開既杜汶澤都開始有進步.