2007年10月22日

準時

B成日同我投訴點解而家D電視台都唔守時, 電視節目就印呢個節目2330開, 但通常2335都唔見個節目開始.
講真本地兩個免費電視台, 最準時算係亞視本港台, 反觀兩個英文台, 節目實際開始既時間通常同節目表上面係完全兩回事. 心諗如果觀眾用G-Code錄野真係俾佢玩殘.
守時一來係尊重觀眾既表現, 二來亦都係對自己公司業務係有好大影響. 廣告客戶買果個時間賣廣告但因為節目遲開連帶廣告break都遲左, 客戶係有權抽起果個廣告.
以往我負責電影台, 我都會從觀眾角度去諗, 公司規定每套電影唔可以遲過三分鐘開始. 除非廣告太多, 否則我都盡量可以安排電影準時開始. 可惜有同事既數學比我更差, 連計數機都唔識用. 明明預兩個鐘時間但佢就放套兩個半鐘既電影落去. 如果我有提早check通常都可以改到, 之但係有時係太遲, 要出街勒. 公司另一規定如果套戲遲過五分鐘開始, 開始前必需加個因遲開向觀眾道歉既五秒啟事. 心諗都已經係遲左, 道歉係好, 之但係再加五秒? 咁咪更遲?
之後被調到英國既綜藝台. 公司規定節目唔可以遲過一分鐘開始. 我就通常安排有三十秒緩衝, 因為如果節目宣傳片或廣告有調動, 都可以有30秒走盞. 不過同我拍檔既外籍同事, 就真正由觀眾角度出發. 佢通常會令到每個節目都非常準時開始, 相差可能只係兩三秒. 結果一有調動, 佢就要將全日既野重新做過. 真係有辣有唔辣.
後黎去左新聞台, 呢個台比較嚴, 因為新聞節目都係直播, 所以掌握時間都要好準確. 起初我真係不停篤計數機去計時間, 尤其我仲要負責砌個節目表. 後黎自創左個"減數法", 效率同精確度都改善左. 因為一秒之差, 都會有好大影響. 不過最麻煩係遇到錄播節目, 尤其果D唔係自家製作既錄影節目. 因為根本預唔到準確既時間, 尤其節目通常係要出街前幾個鐘先錄起, 但發現嚴重under-run. 控制室同事通常都好順手, 隨手就拎起台歌MV既播. 但試過因為有節目under-run左10分鐘, 又唔可以cut番入直播室, 結果... 第二日我走去拎餅playback帶睇番, 原來尋晚控制室不停重播果段長分半鐘既台歌八次去填補果10分鐘時間! 我一次又一次去數播左幾多次台歌. 一路數一路驚, 因為高層send email問我地點解播咁多次台歌? 後黎公司終於諗到剪輯一D新聞精華用黎做填補時間用.
噢! 越扯越遠. 作為電視行業既人, 都應該從觀眾層面去諗, 對觀眾有一種尊重.

5 則留言:

Arthur 說...

聽你講下呢D電視行業既野, 真係好過引!!!^_^

匿名 說...

就算我用手調預校錄影都經常領嘢囉!特別係pearl,真係離哂大譜呀。星期一lost當佢11:00錄都仲得!我已經係勁小心,每次都預留半個鐘頭尾,都領嘢……

mysimplelife 說...

小瑟, 如果過癮, 我都可以再講多少少趣聞.

娜姐, 近日幫同事錄明珠台都係, 預佢遲3分鐘開始, 點知遲足6分鐘, 搞到錄爛尾.

Agnes Tse 說...

我識左班麗的劇集發燒網友, 眼見ATV網頁話播邊套經典劇集, 但到時電視台臨時甩底, 甚至唔播, 立立亂. 攪到佢地好鬼興. 投訴都冇用, ATV肯改進就唔會俾TVB踩到冇掟企啦.

係啦安兄, 你知道有一台印度音樂頻道叫Z Muzic嗎? 我屋企既電視頻道其中一條轉左落Z Muzic度, 日日播新舊電影歌. 我好鍾意睇. 但呢個頻道又係屬於邊度? 暫時未有頭緒.

mysimplelife 說...

其時有時抽起節目一定有原因, 除左老細唔鍾意之外, 仲可能因為未收到帶, 或者餅帶有問題. 不過通常電視台到時應該出個slate話節目調動云云.
可以响公共天線睇到Zee Music, 你真幸福.
Zee係印度第二大cable network, 次於首位STAR. 近年佢地不停擴展亞洲市場.