2007年10月31日

HMV, 我鬧爆你!

真係不吐不快!
話說兩星期前, 我去HMV準備買隻新CD. 但係去到竟然賣晒!(仲要出左第二日就全線賣晒!) 店員問: 不如幫你訂? 我答: 我上你地個網買啦.
係因為之前曾經搵佢地訂隻1區舊戲DVD, 足足兩個月都無消息, 連話要訂既B都無左呢件事. 有一日我心血來潮打去尖沙咀分店問, 點知佢話隻碟巳經到左. 我問佢點解無人通知我既? 但佢又唔出聲. 幾日後, 去到門市拎碟, 櫃檯竟然搵唔到隻碟! 我堅持係佢地同事答我已到貨, 率之佢地竟然響出面貨架上面搵到隻碟. 心諗: 嘩! 要係有人買左呢隻碟, 我地又咪要等多兩個月? 順利收貨後, 故事做未完. 一個星期後, 尖沙咀分店有個女仔又打黎話: 你訂果套XXX已經到左勒, 你可以上黎拎. 下? 我話: 我上星期已經攞左喎. 女仔一樣好錯諤話: 下? 係咩? 咁唔好意思呀. 即係點呀?? 訂少少野都可以搞到咁亂咁耐! 自此要訂舊貨, 我都係幫襯番"阿嫲喪". 至少人地訂隻DVD唔駛八個星期.
結果今次上網買CD, 心諗新貨應該會好快番貨卦. 第二晚就收到email回覆, 但係就話"order in-process", 不過亦都話已過數. 呢下真係奇怪, 因為通常佢地未有貨係唔會過數. 但因為上星期太忙, 又無打去問. 前晚又係心血來潮上佢地個網查番張訂單, 竟發現訂單真係出現"Shipped"字樣. 心諗張confirmation email又唔知係咪當spam咁食左. 尋晚就走上去中環分店諗住拎貨. 點知呢位男店員望左張email一陣搵都唔搵就話無呢件貨. 我問可唔可以搵搵呢張訂單? 佢話internet同佢地係唔同部門, check唔到. 但佢反而走去check電腦睇下有無存貨, 結果係無. 我初頭都諗會唔會網上部門搞錯左呢? 之但係諗番再之前一次響銅鑼灣分店拎網上訂貨, 同樣位女店員望一望張email搵都唔搵就話無貨, 仲話我張email係假! 我話: 我訂左好多次都係收到咁既confirmation喎. 跟住佢又話我封email 無order number係搵唔到. 阿姐! 大大隻order number就響第一行都睇唔到. 佢先施施然去搵, 最後都搵到. 今回又會唔會一樣呢?
所以尋晚一番屋企就寫左封email俾HMV問我張訂單情況. 今朝就收到網上商店部門打俾我好肯定張CD早響上星期已經送到中環分店. 我將經過同過往經歷話俾呢位先生知. 因為我覺得每次響網上購物跟手到門市取貨都遭受呢種無禮貌待遇. 呢位先生話將我呢個投訴轉達到管理層.
以往我覺得佢地既店員好有禮貌仲好專業, 對音樂同電影都好熟. 但係近年店員水準真係差左, 有時甚至可以話唔願做. 去搵一搵隻碟都唔想做, 叫人點幫襯你呢?

2 則留言:

aulina 說...

咦,九龍灣果間幾好個喎,乜原來中環咁架?

mysimplelife 說...

B都鍾意去九龍灣訂碟, 貪佢近屋企.