2007年7月12日

長篇荒謬啓示錄: 我不是一個膠袋, 但我非常硬膠

今日SCMP頭版有段文章笑左我成個鐘! 講近期大熱既環保袋終於有貨, 但好笑在個包裝極之唔環保: 一大個膠袋包住一個自稱"不是膠袋"既環保袋, 如果響Threesixty(惠康姊妹店)買既話, 再會用兩大個惠康膠袋袋住出門口, 好諷刺. 但最好笑係有環保團體話: They wanted to encourage people to use fewer plastic bags, but packaging was wrong. There's a contradiction. 咪玩啦, 咁都可以睇唔出真時裝同假環保咩?

伸延閱讀: I'm not a plastic bag - but I'm wrapped in one

2 則留言:

aulina 說...

同77音樂會一樣。

mysimplelife 說...

係, 我又咁諗. 平時拎去救世軍既舊衣回收我一樣用個大膠袋袋住. 為慈善而唔環保, 好難取捨.