2007年7月4日

我在政府部门的日子

如果你期望有"小孩不笨"第一集果隻non-stop笑料, 呢套你可以skip.呢套只有好局部正既笑位. 搔到痕但唔持久果隻囉.

真係好奇怪, 用坡版直灌做港版, 依舊PAL線+Letterbox. 不過畫質普通. 但係SF豐富而且有個唔好笑既廣東話配音版本. 幾十蚊睇部幾好笑既戲真幾抵. (不過一定要揀原音singlish+國語.)

當然做政府工同番大公司可能都係無乜分別, 制度令人痴呆, 亦令人發笑. 笑唔笑得出就睇個人既修行啦.

3 則留言:

匿名 說...

整齣戲尚算過癮。

我覺得范文芳做得不錯。

請問special features有甚麼?

匿名 說...

尋日行開h記諗住執平碟,差d買咗。但我cheap故我我在,我等電影台播。XD

mysimplelife 說...

SF 有Teaser, Trailer, 電視廣告, making of, NG片段, deleted scenes, 另一個結局同劇照.