2007年7月2日

想有好睡眠勿到黃金海岸洒店

話說星期五晚B話既然每次胡主席出巡都會封路封到塞死. 不如走去其他地方佢係唔會去既. 當然因為佢個簽証問題所以唔可以離開香港. 又要get away又唔離開香港. 唯有離島. 之但係咁last minute(當時係晚上十點半), 點訂房呀? 兼且假期前夕例必爆滿. 佢提議屯門黃金海岸酒店, 我唯有打去問仲有無房? 結果係有. 半walk in成千銀一晚. 乜都唔包心都赤埋.
呢間酒店響六年前都同B幫襯過, 感覺都好好. 尤其有個望海大露台, 好鬼正.
結果避得到胡主席但避唔到兩大妖魔!
星期六喪落雨, 為左避免濕身, 就放棄唔去尖沙咀搭佢地既接駁巴士. 改用極之誇張既路徑: 地鐵由屋企到美孚再轉西鐵到屯門再轉的士入去. 足足個半鐘先到! 耐到我響西鐵訓著. 結果真係唔濕身就到酒店不過車費就..........哼! 間酒店無乜變, 就係超多冚家合家歡, 成間酒店都係細路. 多到呢.... 仲多過大人. 記得上次D細路成晚通酒店走, 真係無覺好訓. 點知今年, 細路多但至少無周酒店走咁嘈. 但係有第二樣野嘈: 就係酒店地下間酒吧. 我地住二樓, 夜晚十二點響房已經聽到有好強勁既音樂聲. 打落去大堂問: 大堂話會搵人睇下. 一個鐘後, 音樂聲仲強勁左. B駛出殺手鐧! 佢直接走落去投訴. 我一直覺得, 一個中國人同一個外國人去做同一件既投訴. 通常外國人會係最快得到答案或解决方案. 唔信? 你試下打去D熱線電話揀英語對答, 一定最快被接聽.
無耐, B上番黎話個夜班經理開左另一間響高層既房俾我地訓. 如此同時, 間酒吧都無再播音樂. See! 都話外國人去投訴一定最快解决啦. 不過結果都成兩點鐘先上床訓, 攰過平時響屋企添!
不過要讚係個自助晚餐. 由味道到選擇都好多. 而且慶回歸所以身份證有"1","0", "9", "7"既任何一個數字既都可以全枱七折! 維起黎都係二百五十蚊一位, 喪平! 我口痕問我身份證有齊四個數字係咪仲會平D架? 呢次last minute假期完左, B又收到Oasis航空寄黎既傳單話教師買機票去溫哥華可以免費升級上商務位, 同行都有優惠. 佢問不如月尾去咯!
吓..................
(溫哥華十幾年前去過不過只係轉機留左三個鐘咁大把. 請問有乜景點可以介紹呢?)

4 則留言:

匿名 說...

朋友同老公周不時都會book 酒店過下二人世界, 佢同我講住過咁多間香港酒店, 黃金海岸係最"應聲".
因為有次佢地下午去check in之後上房, 隔離房"大戰"緊d聲非常清晰, 幾鬼尷尬.搞到佢地成晚都唔敢親熱.
佢同我地講, 要搞野, 唔好去黃金海岸酒店.

Carrie 說...

四、五年前,我總愛在weekday請假和爸媽到黃金海岸「渡假」,後來覺得它的環境日差,就沒有再去了。

mysimplelife 說...

好彩呢次無乜"真人表演". 記得有次去銀鑛灣酒店, 隔離一對男女真係"性莫停". 日做夜做淫聲震天, 搞到我地好似置身小電影戲院咁. 笑到收唔到聲.

Arthur 說...

真係好野, 失驚無神搵酒店住晚都得..........GOOD!!!