2008年6月28日

X你老豆

尋晚食飯時見到以下場面:
隔離檯一家五口, 細女大約六七歲左右. 佢面前有一整碟集百家大成既菜餚, 媽咪負責餵呢位小女孩, 但似乎小女孩對自己果碟滿滿都係唔滿意, 仍然我要呢個呢個呢個, 但阿媽餵佢時又唔肯食呢個呢個呢個又嫌三嫌四. 席間兄姊建議叫冰類, 小女孩都話要叫杯紅豆冰. 阿媽發火對小女孩話都未食完自己果碟野無得嗌. 小女孩當然耍嬌, 扭住身體響阿媽身上面上亂拍. 可能見阿媽毫無反應, 轉而響老豆下手. 老豆都以為小女孩只係撒嬌, 移塊面向前. 點知冷不防小女孩一巴打落老豆塊面! 老豆起初有D茫然跟住見我望住佢地, 佢就開始不發一言怒啤小女孩. 只見小女孩低頭一樣不發一言, 阿媽出聲: 哦, 你仲唔道歉? 小女孩一直唔郁. 跟住一家四口繼續你有你講, 小女孩繼續唔郁....直至席間有人提議食雪榚, 小女孩好似啱啱充完電咁即刻附和. 阿媽就話: 你仲食唔食你D野架 ? 小女孩: 我要食雪榚. 阿媽: 咁你仲唔道歉? 小女孩: 我唔會睬佢. 老豆終於出聲(好嚴厲): 你記住你講過咩野. 不久呢家人就埋單走, 兩父女一直無對話.
換轉係以前, 呢位小女孩可能一早俾佢老豆打到失聲. 而家既父母太寵壞細路, 又怕俾人告虐兒, 但又唔知點教頑童. 就用以上例子, 小女孩打父母可能唔止第一次, 父母無喝止又無教導, 就連一句: 打老豆老母小心俾雷劈既說話都無, 令小女孩以為打父母大不了. 港女就是這樣煉成的!
久而久之, 下一代就唔會再有"尊敬"兩個字在心中, 父母會演變成人肉ATM, 又可以提款又可以用黎出氣.

2 則留言:

aulina 說...

我呢隻仲鬧仔打仔的,變了怪人……:(

我寧願自己怪,好過第日佢地變港男囉。

grace 說...

有見及此, 所以我地係n年前已經決定唔要細路.
以呢條靚妹為例, 以我倆脾氣已經狂打左佢好耐.