2008年6月1日

Death in Venice 魂斷威尼斯: 被抝直版

四年前已經買左呢套戲既1區DVD, 但老毛病之下一直無開過黎睇. 直至上星期又買左呢隻3區版本, 再加上心情還可以終於欣賞到呢套大師經典作.
我未讀過原著, 反而B有睇過本書. 尋日一齊睇呢套戲, 不到20分鐘佢已經嗌好悶. 套戲係悶藝, 係因為大家都追尋完/美, 響完/美細心經營下, 唔一定人人都上心. B問如果我係Thomas Mann, 會點寫個結局, 我諗呢個真係好難答. Gustav係好想去高攀所謂美既Tadzio(我同B都認同佢叫"美"? 換人啦唔該), 只不過佢既道德上令佢只能遠觀. 如果我寫我諗會令佢地有真正交流, 並唔係如片中既眼神亦都唔係大家所諗既...肉體上. 我諗會係言語上一句你好嗎都好, 免得臨終時都係只得個指天篤地既形像.
全片擺明係戀(男)童但唔知點解呢張3區DVD既中文字幕會令成件事變直. 其中一段Gustav夜半於酒店外第N次遇上Tadzio, Tadzio向Gustav報上發電微笑, Gustav坐低並自謂(大約): 我不想你再向任何人微笑, 我愛妳. 喂? 妳? 突然前十秒仲係男, 後尾自動抝直? 成件事錯晒. 打字幕既係一時錯手打錯字, 定抑或譯字幕不認不認仲係唔想面對現實呢?


(80/100)

沒有留言: