2008年6月17日

cwtm 真心膠語錄 之 4

  1. 不如我用 d 個比喻來簡單說明啦."香港有窮人, 亦有有錢人" 尼個應該會比喻得貼切.如果個個想睇 bd, 就去買部 ps3 (因 ps3 睇到 bd, 其他碟機就大部份自己燒出黎既 bd 就睇唔到).等同於 ... ps3 只不過係用黎打機, 根本無音效可言, 年青人打 ps3 與 成年人享受睇 BD ... 根本兩回事, 有人只需要睇到 bd 就得, 但亦有人唔止睇得到, 仲要有音效系統(尼 d 為之要享受 視覺與聽覺之享受.回帖既你 ... 只懂教人 "睇得到就得啦", 如果 ... 只係 ps3 先搞得佢(bd) 掂, 不過只出 game 碟算了吧, 別推出電影了.(不過, 碟機只係 play 唔到 fake ver. 唔係 play 唔到 original)我一開始話 bd fake 唔到, 就算 fake 到都無用, 等同於有筆現金, 但被銀行 "凍結" 左, 咁有錢即係等於無錢啦.如果只得果部機先睇得到 BD, 係唔係要全部人(即想欣賞 bd 人) 都買果部機呢?!你用詞不當, 你可知何謂 "井底之蛙"?! 我猜你一定誤會其意思,隻蛙話 .. 個天只係得咁大(井口), 當隻鳥帶隻蛙飛離井時, 因蛙被天的大嚇到隻蛙開大口道"嘩", 因而放開口中的繩, 然後跌回井內.只係得 ps3 睇到 bd(fake) 有咩用? <-- 尼句比作:"隻蛙終可見到個天原來係咁大"但其他機係睇唔到 <--- 尼句比作:"蛙最後都跌回井內"以上比喻只供 fake BD 用.
  2. 好開心你終明白我意思了, 每個人都有其要求, 但如果每個人都無要求, 世界點會進步?! 科技又點會發展?!我可以話你知, player 來說, 有兩款係 play 唔到 fake ver.ps3 play 到, 我一早就知, 但 ... ps3 暫只會做到 畫面方面(打機最重係畫面, 音效其次), but film ... 兩樣都重要, 當然, 有人唔覺, 但 ... 會有人覺(唔單止我).
  3. 我詳解你知, 係 fake 左碟, 市面上, 有 2 款碟機係 play 唔到 fake, 我用緊既係 pionner, 完全可以成功 play 到晒整張 BD, load 速度絕對拍得上 ps3 (分分鐘可能一樣添), 但價錢就 ... 我(應該話係我家人)半年前買既, ps3 既 2 倍以上價錢, 我家人係追求完美既人, 就連 TV 都係 pionner, 我當然無咁多錢啦, 但既然我家人咁識得享受, 我當然自然會相對地受惠, 享受埋一份.置於 ... 仲有邊部可以 play 到 fake, 我就唔知了, 但據當時買 pionner 碟機的賣家透露, fake ver. 既碟, 暫時碟機係 讀唔到 既, 但如果閣下你可以只欣賞畫質, 可以忽略音效, ps3 已經足夠, 但如都想有音效系統, 就建議買碟機了.所以我先話, BD fake 到都無用(film only), 仲要特別括住個 "film", 打機既話我使乜講 jack.睇戲就梗係有埋後置或更多既喇叭先最正啦!

沒有留言: