2008年6月22日

大鄉里出城之又去黄金海岸瞓

B既生日月, 又收禮物又食飯當然唔少得渡周末啦. 上年去黃金酒岸酒店, 今年原訂去佢另一個"飛佛": 銀鑛灣酒店. 但係之前天災令我怕上唔到大佛又落唔到大澳. 唯有重回黃金海岸酒店!
吸取上次教訓, 今次訂房時我已再三叮囑酒店唔想再入住酒吧上面既房間. 訂房部小姐都承諾我地房間會響酒店另一邊.
B當然極期待呢個假期, 話晒呢間係至愛既渡假聖地. 直到我地入到房, 我係有D失望. 訂房時酒店已經通知因為我地要求較高樓層所以係唔會有露台, 呢個我都接受, 只係宜家唔多接收無露台既房間係比有露台既房間更細. 但當我地攤上張King Size Bed既時候, 我發現近牀頭有度門, 我以為係通去隔離房, 但係門又無鎖, 一打開我真係嘩左一聲. 因為我地有個大到無輪既私家平台, 而且我地係住頂樓, 特別開揚. 比住響二三樓露台房更正.跟住B話要去沙灘游水, 跟住去到沙灘佢又話D水好污糟, 結果變成兩傻行沙灘.
呢度酒店既自助餐一向抵食, 當然唔好錯過, 今次更坐近泳池邊, 夜晚陣陣清風, 舒服到不得了. 而且價錢仲好平, "痕身"信用咭七折只係每位兩百七(已加一). 食物以量取勝, 極多款式味道都唔錯.
最重要原來酒店間酒吧今日結業, 相信以後就算住二三樓都可以有覺好瞓. 不過我會寧願住頂樓, 至少有個咁正既平台!

沒有留言: