2008年6月25日

cwtm 真心膠語錄 之 5

  1. 應該唔慣事, 我推斷 ... 正版 & fake 係唔同架, 生產盡量做到生產同自己燒既 format 唔同(film only), game 唔知, 因我無打機 十幾年了. 我又黎問下你地吖, 你地有無 正規 DVD 既 3區碟碼?! 以自己既技術將 d9 解碼後, 壓成 d5(皆因 d5 成本平,雖則質量無 d9 靚), 壓成 d5 後, 再將其轉為 "真正 香港 3 區碼", 話你地知, DVD FAB platinum 尼個軟件, 雖係可轉到 3區, 但並唔係真正 3 區, 係仿 3區碼黎咋, 信不信由你啦.
  2. 無話笑唔笑死既! 咁你地有無憑據話我既推斷係唔正確先? 你地可能係 "論壇主子" 或 "高手", 但唔係製造 "blu-ray碟" 的生產商喎, 如果你有憑據的話, 亦會違法, 因資料外泄, 從而製造/生產 bd 的程序或步驟公開.
    而我只係推斷而已, 如我都能推斷正確, 唔算得上人家的製造資料外泄.
    你地又講得似層層, 又叫睇多 d 文件先再講野, 咁你地 d 所謂 "文件" 從何而來? 莫非你地有/係 bd 既 "代產權" , 所以知道 bd 既秘密?!
  3. 又或者...你地在 web 度睇度, 但 ... 又是否 100% 真實呢?! 如你地都係無真實理據, 都只係算是 "推斷" 而已.
    如果 係咁, 你地有歧視成份, 你地只准自己推斷, 不准人家推斷, 會唔會有點兒 .... (明啦, 唔使講咁白呱)
  4. 所以我無用 ps3 睇碟, 只用作打機(但唔係我打).
    醒目提示: 什麼機器當然用番適當既用途.
  5. BD 碟機 或 一般 DVD 碟機可解到影像及音效.
    你地試睇 ps3 既原裝說明書, 內裡有講 ... 你地既一切問題
  6. 同意, 我以前都係咁諗, 只係近年跟家人的要求高左而已, 我見以前, 都有部份片擺 ps3 度睇唔到, 家人見此情況, 先索性整番部碟機 "坐陣", ps3 ... 我都係用番黎打機算了.
    有野想問問, 有朋友話呢 ... wii (唔知有無打錯遊戲機名), 聽人講話幾好玩, 係咪真架?? 俾 d 意見吖, 定係我開個新 topic 問 wii 既野好呢??

沒有留言: