2007年9月18日

佳視電視劇重出生天

我對佳視印象唔深, 因為屋企人一直睇開麗的, 除左睇歡樂今宵之外好少轉去無線, 更唔好講轉台去佳視. 之但係佢地播既卡通片我就睇過"大鐵人"同"七星俠".
1978年, 佳視執笠. 我細個就真係無乜感覺, 大人都係好冷淡. 除左果時新知明週甚至成報日日大編幅咁講. 真係對我地無乜影響. 唯一記得佳視唔似無線同麗的時時"斷片". 即係播播下無畫面, 跟住出個slate出黎話機件故障搶收中. 其中無線更加有一段卡通片係一堆人修理緊機器, 跟住有V/O話機件故障搶收中敬請原諒云云. 我就好驚果段卡通, 因為卡通入面D人面容好特別睜靈, 真係嚇死細路.
話歸正題. 無線收費電視經典台由十月一日開始播映幾部佳視既電視劇, 例如有伍衛國同米雪既"紅樓夢"同埋有羅樂林及李通明既"神鵰俠侶". 相信四十歲以下既分分鐘睇都未睇過.
作為片主之一既無線又咁既安排雖然照顧唔到大眾, 但至少好過塵封三十年後都唔再重播.
相信部錄影機又會好忙...

沒有留言: