2007年9月6日

白色大洞

有時搭lift時, 當部lift好多人時, 我都會通常視線會向層數錶版去. 但公司外國人多, 佢地又高頭大馬, 有時都會遮住我呢位六呎人士既視線. 背脊唔好望, 屁股更加望唔落(除非靚果隻啦!). 但今日搭lift時我竟然俾個男人屁股吸引住. 呢位同事著住淺色西褲, 原本我都係唔想多望, 但眼角一射, 佢條褲有D野...
再望真, 原來西褲皮帶扣位釘住一條洗衣店既號碼藍色紙帶. 藍色帶放上淺色褲份外奪目. 呢種大意有時真係唔可原諒. 雖則洗乾淨, 但著之前都會檢查下有無穿窿有無爛卦? 唔睇清楚就著就好似買件新衫唔洗兼唔撕貼響衫上既呎碼膠貼就著出街, 呢D真係自己攞黎衰.
我有諗過提醒個同事, 但一出lift決定唔出聲. 怕同事誤會我咁留意佢個肥屁股. 正如之前多次響街或食肆驚見有男人"火車未到站". 就好似前兩日正等緊外賣飯盒, 前面有位好樣中年男人同幾位女同事等位. 中年男人突然跌野, 佢一俯身, 嘩! 太陽出來了. 一大個白色大洞向我張開. 真係誇到哩... 正盤算既應唔應該上前提醒佢, 當時身懷職員證, 如果我一提出, 生怕佢會話: 乜乜公司咁多基佬周街望人下面. 與此同時, 佢地已入座, 呢位男人一就座, 個白色大洞又向大家招手!
所以各位男生, 出門前或去完廁所, 請check下你自己條褲. 避免悲劇重演.

沒有留言: