2008年2月16日

再見! 我的Yepp

陪左我三年幾既三叔Yepp mp3機, 尋日突然喉嚨痛, 容祖兒陳奕迅關智斌Jack Johnson到The Who全部變晒大AL. 我實在唔明原因, 前日仲係好好地. 尋日所有歌就突然拆晒... 我諗係時候換機了.

可惜... 20GB容量至今都只用左8GB.

4 則留言:

aulina 說...

記住以後咪買samsung,fcr全行最高就係佢地d機!!

mysimplelife 說...

乜野係fcr?
諗緊iPod Touch, 不過等緊同事既用後報告先.

aulina 說...

field call rate,部機出咗貨之後客的complaint,問call centre,退機的數。(唏,我都做過電子消費品家嘛!)

我係實用型anti-iPodder。咁嘅價錢我做乜唔買部分唇更多容量更大又冇咁通街都係嘅ARCHOS WIFI系列??

mysimplelife 說...

似乎呢部都有D可能喎...