2008年2月12日

我旅途中的男人

從來我都認為只有李志超先會咁肆無忌憚講佢遇過既男人既身體.

年三十晚完全無避忌走去書店打個轉買左呢本書. "我旅途中的男人" 係作家陳克華既作品, 全書二百幾頁都係圍繞佢旅途中遇上既男人. 我總係覺得直男寫其他男人都係有一種敵視既態度, 無論係讚係彈內心既或外表既都有種唔係你死就係我亡既感覺. 但係基佬寫其他男人, 無論就算果個男人有幾壞是直是攣, 都係有種欣賞既氣味.
可惜本書相多過字, 文字有趣圖片亦佳. 但如果文字多D(尤其手寫既寫好D大D), 就會比較更豐富.亦唔好俾封底果幾句懶"性感"既文字令你想入非非, 入面係無咸野睇.

都因為俾佢頭一兩篇吸引貴貴都買黎睇, 點知一晚睇晒. 都係李志超以前既書"襟"睇.

沒有留言: