2008年2月29日

唉卜突豬的日子(3)

近日我地部門掀起左加入"唉卜"黨既熱潮, 好多同事相繼入黨, 甚至有同事大手入貨添. 今日更加一班新入黨同事研究"唉通".
同最早買既"資深黨員"同事傾既時候, 大家講到應該用乜野格式轉錄歌曲原來都有值得討論既立場. 佢一直用"唉卜爛佬"(近日佢亦加入"唉卜突豬"族), 容量有限所以佢一直用AAC格式128kbps去轉歌(就算而家仍然係.), 因為檔案細可以放得更多歌. 但我之前用mp3格式320kbps去轉歌都係好一般所以而家改用"Apple Lossless"格式去轉, 因為無壓縮得咁勁但亦有近似WAV既聲音質素. 但同事驚嘆我咁"大駛", 有32GB都唔係咁用卦? 佢覺得聽歌只係kill time有歌聲有音樂就得, 理得你係DSD定HDCD. 但我話: 既然用成三四千蚊買部新機又用幾百蚊買靚耳筒, 我實在唔甘心仲停留mp3既質素. 人地用近幾十萬造隻大碟都係希望有人真係欣賞佢既音樂, 如果我地只係用黎填充時間, 製作人何不索性復古用番單聲道是旦求其錄完就算, 一來可以慳錢, 二來又簡單.
科技確係帶來好多方便, 一部細細既"唉卜"可以放幾百隻歌. 之但係我地係咪因為方便而放棄以往一直認定既質素呢? 當市場唔再出CD, 只係出索價十蚊一隻既低質mp3, 你會唔會再聽歌兼懷念CD/唱片呢?

1 則留言:

匿名 說...

我喜歡買cd回來才用自己喜愛的格式壓縮.....

btw, little britain abroad會出3區
http://www.deltamac.com.hk/chi/e_details.php?productID=pdt0003427&format=DVD