2007年11月26日

荒謬影話: Zero Patience

1993年, 我第一次睇呢套戲. 正面既訊息再加上camp到震既歌舞場面, 不瑰係一套經典既同志片. 就算套片有幾好睇, 14年以黎我都唔知點解無收藏DVD或影帶. 14年後既今日, 今年同志影展無厘頭又重映. 今次帶埋B重溫呢套戲. 菲林滿佈花痕, 咁多年以黎都唔知去過幾多影展.

影片依然經典, 正面訊息同歌舞都令現今基片比下去.
點知放放下個畫面移晒位得番半個銀幕. 過左成兩分鐘都無人理. 直至我出去搵個職員佢地先去整, 佢地仲話: 呢D電影節得一個拷貝係咁架勒. 都 隔左成五分鐘先有人修正番個畫面. 完場後職員話因為佢地技術問題可以用今晚呢場票尾可以一個月內再去免費睇任何戲. 不過據我經驗, 呢間AMC公司講過既野通常唔算數, 今次真係聽住先.

1 則留言:

匿名 說...

呢套我見電影展有又係打咗個突!點會十幾年前(我都係十幾年前睇)會拎返出嚟?仲以為自己睇錯,因為個中文譯名唔同咗。

幾鬼好睇!